System dla placówek medycznych - nowy rachunek kosztów

2 marca 2021

Od stycznia br. placówki medyczne (współpracujące z NFZ) zobligowane są do stosowania ewidencji i rozliczeń kosztów działalności zgodnie z zaleceniami określonymi w rozporządzeniu ministra zdrowia z 26 października 2020 r.

Tym z Państwa, którzy poszukują rozbudowanego rozwiązania informatycznego umożliwiającego wypełnienie nowego obowiązku, polecamy system enova365, który wdrażamy do kilku lat.

Obecnie prowadzimy projekt wdrożeniowy w placówce medycznej, zgody z zaleceniami dotyczących standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców; zachęcamy do skorzystania z naszych doświadczeń. Dodajmy, że konstrukcyjne możliwości systemu oraz jego elastyczność pozwolą na dostosowanie systemu enova365 do Państwa potrzeb.

Więcej o systemie przeczytacie Państwo tutaj.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: tel.: 22 460 5 490, e-mail: enova@auratech.pl.