Jeżeli szukasz sprawdzonego systemu płacowo-kadrowego dla wymagających, koniecznie weź udział w webinarze.

Poznaj funkcje systemu cenione przez jego użytkowników, w tym wygodne Pulpity Pracownika

O CZYM BĘDZIEMY MÓWIĆ?

  1. Kreatory – szybka droga w przeprowadzeniu prawidłowego procesu zatrudnienia pracownika, od rejestracji w systemie przez umowę o pracę aż do zgłoszenia w ZUS
  2. Operacje seryjne – szybka aktualizacja danych
  3. Proste uzupełnianie danych osobowych oraz do wyliczeń przy pracownikach przejmowanych
  4. Naliczanie zleceń od netto (automatyczny proces ubruttowienia) – koniec z dodatkowymi kalkulatorami
  5. Wypłaty wynagrodzeń w innych walutach
  6. Powiadomienia systemowe o zbliżających się terminach
  7. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w wersji elektronicznej bezpośrednio w systemie (zamieszczanie pdf)
  8. Pulpit Pracownika – kiedy chcesz i gdzie chcesz. Elektroniczny obieg wniosków urlopowych, wgląd do własnych danych osobowych oraz wynagrodzeń, samodzielne generowanie zaświadczeń.
  9. Potrzebny program w wersji angielskiej? Nie ma problemu!

 

 

Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny; konieczna jest natomiast rejestracja, która trwa do 10 grudnia lub wyczerpania miejsc.

Szkolenie odbędzie się online, a zatem do jego obejrzenia będą Państwu potrzebne głośniki lub słuchawki i oczywiście dostęp do Internetu. Więcej informacji technicznych zamieszczamy poniżej.

Spotkanie będzie nagrywane; otrzymacie Państwo link do jego zapisu.

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ

WYKŁADOWCY

Agnieszka Głuszko

ekspert prawa pracy, szkoleniowiec

Absolwentka Wyższej Szkoły Menadżerskiej oraz Studiów Podyplomowych prowadzonych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, o specjalności Prawo Pracy.

Swoje kwalifikacje oraz praktykę zawodową w obszarze kadr i rozliczania wynagrodzeń zdobywała pracując dla podmiotów gospodarczych w różnych branżach i o zróżnicowanym profilu działalności, w których złożoność procesów dostarczała bezcennych doświadczeń.

Obecnie swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje wdrażając system enova365 i wspierając pracę użytkowników tego systemu.

DLACZEGO WARTO?

Poznaj nowoczesny program płacowo-kadrowy

Zobacz, w jaki sposób enova365 jest dostosowana do wymogów współczesnych kadrowych i ułatwia ich codzienną pracę.

Poznaj szybkie i mobilne modele pracy

Poznaj mobilne rozwiązania zaimplementowane w enova365, które pozwalają oszczędzić sporo czasu Twojego oraz pozostałych pracowników.

Zyskaj atracyjne zniżki i upominki

Zdobądź zniżki na szkolenia i atrakcyjne upominki, w tym kupony do sieci Apart i Empik. Naprawdę warto!

JAK DO NAS DOŁĄCZYĆ?

Wypełnij formularz rejestracyjny

Pamiętaj, że na Twoje zgłoszenie czekamy do 11 grudnia, o ile wcześniej nie wyczerpie się pula miejsc.

Odbierz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz link do pokoju konferencyjnego. Otrzymasz go ponownie godzinę przed konferencją.

11 grudnia br. o godz. 11.00 weź udział w webinarium. Połącz się z pokojem konferencyjnym, korzystając z indywidualnego linku otrzymanego e-mailem.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO UDZIAŁU W WEBINARZE?

Przygotuj komputer ze stałym dostępem do Internetu, z zainstalowaną przeglądarką internetową (najlepiej Mozilla Firefox lub Chrome) oraz głośnikami lub słuchawkami.

Wejdź na stronę: https://ramzes1.clickmeeting.com/zmiany-w-vat-2017/connection-tester i wykonaj test połączenia (i wymaganego oprogramowania).

Zobaczysz okno:

JAK DOŁĄCZYĆ DO WEBINARU?

Jeżeli szkolenie wymaga rejestracji, utrzymasz link do takiego formularza poczta elektroniczną. Będzie to link personalny, który zaprowadzi Cię bezpośrednio do pokoju konferencyjnego, bez uprzedniej rejestracji.

Wejdź na stronę pokoju konferencyjnego, klikając na dostarczony przez nas link z nazwą konferencji.

 

Następnie wpisz swoje imię oraz adres e-mail i naciśnij klawisz 'Wejdź do pokoju':

Po zalogowaniu - do momentu rozpoczęcia konferencji - zobaczysz komunikat:

Natomiast w momencie rozpoczęcia spotkania połączysz się z pokojem konferencyjnym:

Interesują Cię inne zagadnienia?

Zobacz nagrania z wcześniejszych spotkań