rodzaj usługi wsparcia technicznego | wykonania usługi | |
---|---|---|
siedziba firmy AURA Technologies / usługa zdalna 1) | u Klienta 2) | |
godzina usługi serwisowej 3) (konsultacje, wdrożenie i konfiguracja) | 310 PLN/godz. | od 350 PLN/godz. |
godzina usługi szkoleniowej | 210 PLN/osobogodz. 4) | 250 PLN/osobogodz. 4) |
prace programistyczne | 390 PLN/godz. | - |
usługa ekspresowa | Cena x 2 5) |
Ceny netto w PLN, VAT 23%; cennik ważny od 1 stycznia 2024 r.
Przypisy
1) W ramach usługi zdalnej serwisant firmy AURA Technologies Sp. z o.o. łączy się ze stacją roboczą Klienta poprzez Internet w celu wykonania zamówionych prac. Warunkiem przeprowadzenia takiego połączenia jest posiadanie przez Klienta stałego łącza internetowego oraz zainstalowanie specjalnego darmowego oprogramowania.
2) Do ceny usługi należy doliczyć koszt dojazdu w wysokości 120 zł netto; usługi świadczone są na terenie Warszawy i okolic (do 25 km). AURA Technologies Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo, do odmowy wykonania usługi u Klienta proponując wykonanie usługi zdalnie lub w siedzibie firmy AURA Technologies Sp. z o.o.
3) Cena naliczana jest od każdej rozpoczętej godziny. Usługa rozliczana zgodnie regulaminem produktu
4) Dotyczy certyfikowanych szkoleń; minimalna opłata za szkolenie to 1 990 zł netto.
5) Dotyczy usług, których realizacja następuje w czasie krótszym niż 48 godzin od złożenia zamówienia.
warunki pakietu | nazwa pakietu | ||||
---|---|---|---|---|---|
BASIC | STANDARD | KOMFORT | PRESTIGE | MAX | |
czas porad | 60 minut | 240 minut | 360 minut | 600 minut | 900 minut |
cena pakietu | 310,0 zł | 1 178,0 zł | 1 674,0 zł | 2 635,0 zł | 3 720,0 zł |
Ceny netto w PLN, VAT 23%; cennik ważny od 1 stycznia 2024 r.
Przypisy
Pakiety Porad Serwisowych gwarantują dostęp do telefonicznej i elektronicznej pomocy technicznej w wymiarze równym wykupionego pakietu.
Zasady rozliczania konsultacji opisane są w odrębnych regulaminach dostępnych na stronie: www.auratech.pl/regulaminy/