Usługi serwisowe i wdrożeniowe

rodzaj usługi wsparcia technicznego wykonania usługi
siedziba firmy AURA Technologies / usługa zdalna 1) u Klienta  2)
godzina usługi serwisowej 3)
(konsultacje, wdrożenie i konfiguracja)
310 PLN/godz.  od 350 PLN/godz.
godzina usługi szkoleniowej 210 PLN/osobogodz. 4) 250 PLN/osobogodz. 4)
prace programistyczne 390 PLN/godz. -
usługa ekspresowa Cena x 2 5)

Ceny netto w PLN, VAT 23%; cennik ważny od 1 stycznia 2024 r.

 

Przypisy

1) W ramach usługi zdalnej serwisant firmy AURA Technologies Sp. z o.o. łączy się ze stacją roboczą Klienta poprzez Internet w celu wykonania zamówionych prac. Warunkiem przeprowadzenia takiego połączenia jest posiadanie przez Klienta stałego łącza internetowego oraz zainstalowanie specjalnego darmowego oprogramowania.
2) Do ceny usługi należy doliczyć koszt dojazdu w wysokości 120 zł netto; usługi świadczone są na terenie Warszawy i okolic (do 25 km). AURA Technologies Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo, do odmowy wykonania usługi u Klienta proponując wykonanie usługi zdalnie lub w siedzibie firmy AURA Technologies Sp. z o.o.
3) Cena naliczana jest od każdej rozpoczętej godziny. Usługa rozliczana zgodnie regulaminem produktu     
4) Dotyczy certyfikowanych szkoleń; minimalna opłata za szkolenie to 1 990 zł netto.
5) Dotyczy usług, których realizacja następuje w czasie krótszym niż 48 godzin od złożenia zamówienia. 

 

Pakiety Porad Serwisowych

warunki pakietu nazwa pakietu
BASIC STANDARD KOMFORT PRESTIGE MAX
czas porad 60 minut 240 minut 360 minut 600 minut 900 minut
cena pakietu 310,0 zł 1 178,0 zł 1 674,0 zł 2 635,0 zł 3 720,0 zł

 Ceny netto w PLN, VAT 23%; cennik ważny od 1 stycznia 2024 r.

 

Przypisy

Pakiety Porad Serwisowych gwarantują dostęp do telefonicznej i elektronicznej pomocy technicznej w wymiarze równym wykupionego pakietu.
Zasady rozliczania konsultacji opisane są w odrębnych regulaminach dostępnych na stronie: www.auratech.pl/regulaminy/

SPRAWDŹ, ILE ZYSKASZ

Porozmawiajmy o Twojej umowie serwisowej