Obsługa zamówień i zleceń - Program magazynowy enova365 dostosowuje model obsługi zamówienia do typu działalności firmy i jej specyfiki sprzedaży. Zamówienia od odbiorcy możesz realizować według wybranego schematu, zależnie od tego, czy mają mieć wpływ na stany magazynowe, czy nie. W enova365 dysponujesz także sposobami na automatyczne uzupełnienie niedoborów na magazynie używając generatora zamówień do dostawców, które możesz wysłać w formie elektronicznej (EDI, XML, PDF, CSV).
Obsługa magazynu - W enova365 Handel i Magazyn śledzisz bieżący i historyczny stan magazynowy, korzystając z ciągłej inwentaryzacji. Masz dostęp do dokładnej analizy rozchodów towaru i źródeł jego dostawy - również z urządzeń mobilnych. Zaplanujesz więc (i zautomatyzujesz) zamówienia do dostawców oraz produkcję, poprzez monitorowanie postępów i śledzenie realizacji zleceń produkcyjnych.
Zakup i Sprzedaż - W enova365 masz dostęp do gotowych dokumentów zakupu i sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji (faktury unijne, z odwrotnym obciążeniem, faktura zaliczkowe itd.) Jeden zakup podzielisz na kilka przyjęć magazynowych, a kilka dokumentów magazynowych ujmiesz na jednej fakturze. W razie konieczności ujmiesz na fakturze towary nie przyjęte jeszcze na magazyn (tzw. stany ujemne), a wszystkie te dokumentu przyjmiesz i wyślesz w wygodnej formie elektronicznej - w komunikacie EDI.
Wsparcie handlowców i kontrahentów - Dzięki modułom dodatkowym w enova365 ułatwisz pracę swoich handlowców i efektywnie wymienisz informację ze swoimi dostawcami i odbiorcami.
Integracja z e-sklepem - W enova365 skorzystasz z gotowej integracji łączonej system z wybranymi sklepami internetowymi i wygodnie poprowadzisz sprzedaż swoich produktów w sieci. W razie potrzeby skorzystasz z dodatkowego integratora, który umożliwi Ci wymianę informacji z dowolną aplikacją.
ZADZWOŃ lub NAPISZ: 22 460 5 490, enova@auratech.pl