CO, GDZIE, KIEDY
Webinar staruje w środę, 27 października o godz. 11.00 i potrwa około 2,5 godziny.
Spotkanie kierowane jest do praktyków - przedsiębiorców i księgowych, którzy będą odpowiadać za przypisywanie kodów JPK oraz przygotowanie pliku JPK_V7M i JPK_V7K; druga część kierowana jest do użytkowników Aplikacji Ramzes.
Jeżeli już teraz macie Państwo pytania dotyczące obsługi nowego JPK_VAT, prosimy wpisać je na formularzu rejestracyjnym.
Indywidualny link dostępowy (uprawniający do udziału jednego użytkownika), otrzymacie Państwo mailem po rejestracji i uiszczeniu opłaty.
Webinar będzie rejestrowany; otrzymacie Państwo dostęp do nagrania.
Na życzenie wyrażone w ankiecie, wystawimy elektroniczny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
AGENDA
CZEŚĆ 1.
Przedstawienie nowych rozwiązań dotyczących następujących obszarów:
- połączenie deklaracji z ewidencją VAT – część deklaracyjna i ewidencyjna
- praktyczne zasady oznaczania grup towarów i usług
- oznaczanie nazw procedur, dowodów sprzedaży i zakupu
- rodzaje transakcji nabycia
- zasady korygowania pliku JPK
- zasady ujmowania w ewidencji VAT faktur do paragonów
CZEŚĆ 2.
- Ramzes-Sprzedaż: dodanie kodu(ów) GTU do towaru, wystawienie faktury z kodami JPK, wystawienie faktury FP do paragonów
- Ramzes-PKPiR: import faktur (z kodami JPK oraz bez kodów), ewidencja dokumentu w tym dodanie kodów JPK, generowanie, weryfikacja i wysyłka pliku JPK, omówienie formularza JPK
- Ramzes-KH: księgowanie dokumentu z wykorzystaniem wzoru księgowań (uwzględniającego kody JPK)
- Utworzenie JPK_V7K – o czym warto pamiętać
- Pytania i odpowiedzi
Barbara Dąbrowska
Ekonomista, absolwentka studiów MBA, dyrektor ds. finansów i podatków w firmie konsultingowej, trener i wykładowca.
Podczas spotkania omówi prawne aspekty stosowania kodów GTU oraz wysyłki pliku JPK.
Małgorzata Minkowska
Doświadczony serwisant systemów finansowo-księgowych w Aplikacji Ramzes. Podczas webinaru omówi sposób przypisywania kodów GTU do towarów i dokumentów w systemie sprzedażowym oraz księgowym. Zaprezentuje rejestrację dokumentów w księgowości oraz proces wygenerowania pliku JPK_V7K i JPK_V7M , jego weryfikacji oraz wysyłki.
- Organizatorem szkolenia online (dalej: Webinar) jest AURA Technologies Sp. z o.o. o NIP: 527-10-30-866 z siedzibą w Warszawie, przy ul. Fasolowej 31A.
- Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji poprzez dedykowany formularz >>> najpóźniej do 23 października oraz uiszczenie opłaty w wysokości 80 zł netto (na podstawie pro formy) lub wykorzystanie środków z Pakietów Porad Serwisowych w wymiarze 30 minut.
- Dostęp do Webinaru odbywa się poprzez indywidualny link dostarczony na adres e-mailowy uczestnika podany podczas rejestracji, wysyłany klientowi po spełnieniu warunków udziału w Webinarze.
- Do udziału w Webinarze konieczne jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu i podłączonymi głośnikami/słuchawkami; szczegółowe wymogi techniczne opisane są na stronie: www.auratech.pl/webinar-jak-sie-przygotowac/ .
- Rejestracja na Webinar jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Ewentualną rezygnację z uczestnictwa należy zgłosić do 23 października, co gwarantuje zwrot pobranych środków.
Wypełnij formularz rejestracyjny
Pamiętaj, że na Twoje zgłoszenie czekamy do 23 października, o ile wcześniej nie wyczerpie się pula miejsc.
Odbierz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz link do pokoju konferencyjnego. Otrzymasz go ponownie godzinę przed konferencją.
Sprawdź wymagania techniczne: zobacz zalecenia lub przetestuj połączenie.>>>
27 października o godzinie 11.00 weź udział w webinarium. Połącz się z pokojem konferencyjnym, korzystając z indywidualnego linku otrzymanego e-mailem.