CO, GDZIE, KIEDY
Webinar odbędzie się w środę, 30 września od godzinie 11.00 i potrwa około 1,5 godziny. Dostęp do spotkania odbędzie się poprzez indywidualny link, którzy otrzymacie Państwo po rejestracji i uiszczeniu opłaty.
Webinar będzie rejestrowany; otrzymacie Państwo dostęp do nagrania.
PROWADZĄCY SZKOLENIE
BOGUSŁAW HUTNICZAK
Webinar poprowadzi doskonale znany naszym klientom, doświadczony serwisant systemów finansowo-księgowych. Pan Bogusław Hutniczak łączy ogromną wiedzę księgową z doskonałą znajomością Aplikacji Ramzes, co gwarantuje wysoki poziom merytoryczny spotkania.
REGULAMIN
- Organizatorem szkolenia online (dalej: Webinar) jest AURA Technologies Sp. z o.o. o NIP: 527-10-30-866 z siedzibą w Warszawie, przy ul. Fasolowej 31A.
- Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji poprzez dedykowany formularz >>> najpóźniej do dnia 28 września oraz uiszczenie opłaty w wysokości 70 zł netto (na podstawie pro formy) lub wykorzystanie środków z Pakietów Porad Serwisowych w wymiarze 15 minut.
- Dostęp do Webinaru odbywa się poprzez indywidualny link dostarczony na adres e-mailowy uczestnika podany podczas rejestracji, wysyłany klientowi po spełnieniu warunków udziału w Webinarze.
- Do udziału w Webinarze koniecznie jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu i podłączonymi głośnikami/słuchawkami; szczegółowe wymogi techniczne opisane są na stronie: www.auratech.pl/webinar-jak-sie-przygotowac/ .
- Rejestracja na Webinar jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Ewentualną rezygnację z uczestnictwa należy zgłosić do 28 września, co gwarantuje zwrot pobranych środków.
Wypełnij formularz rejestracyjny
Pamiętaj, że na Twoje zgłoszenie czekamy do 28 września, o ile wcześniej nie wyczerpie się pula miejsc.
Odbierz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz link do pokoju konferencyjnego. Otrzymasz go ponownie godzinę przed konferencją.
30 września o godzinie 11.00 weź udział w webinarium. Połącz się z pokojem konferencyjnym, korzystając z indywidualnego linku otrzymanego e-mailem.