Nadchodzi Polski Ład 2.0

Weź udział w bezpłatnym webinarze i dowiedz się więcej na temat zmian podatkowych.

Polski Ład 2.0 to próba naprawy błędów Polskiego Ładu i uspokojenia niezadowolenia w odniesieniu do nowych przepisów. Polski Ład 2.0 wprowadza jednak szereg zmian, które nie tylko mogą budzić wątpliwości w zakresie prawidłowego rozliczenia, ale także w odniesieniu do tego kto i na jakiej możliwości skorzysta. 

Zasady udziału

Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny; konieczna jest natomiast rejestracja, która trwa do 30 czerwca lub wyczerpania miejsc. Spotkanie będzie nagrywane; otrzymacie Państwo link do jego zapisu.

Wymagania techniczne

Spotkanie odbędzie się online, a zatem do jego obejrzenia będą Państwu potrzebne głośniki lub słuchawki i oczywiście dostęp do Internetu. Zalecane jest korzystanie przeglądarki Mozilla Firefox bądź Chrom w najnowszych wersjach.

Certyfikat

Istnieje także możliwość otrzymania imiennego certyfikatu potwierdzającego udział w spotkaniu; zainteresowanych prosimy o wskazanie tego faktu w formularzu rejestracyjnym.

O CZYM BĘDZIEMY MÓWIĆ?

    Podczas webinaru skupimy się na omówieniu:

    • Możliwości przeliczenia roku 2022 z podatku liniowego i ryczałtu na skalę podatkową
    • Możliwość rezygnacji z ryczałt w trakcie roku 2022
    • Rozliczenia deklaracji ZUS, obliczenie składki zdrowotnej dla przedsiębiorców, w kontekście przeliczenia na skalę
    • Rozliczenie składek zdrowotnych dla ryczałtowców za pół roku
    • Możliwości odliczenia składek zdrowotnych w różnych formach opodatkowania

MODUŁ PRAKTYCZNY

    Elektroniczny obieg dokumentów – elastyczność i wygoda

WYKŁADOWCY

Webinar poprowadzą doświadczeni eksperci - moduł merytoryczny: Patrycja Kubiesa (Kancelaria Kubiesa & Brzostowska) oraz moduł praktyczny: Justyna Patynowska (Product Manager AuraTech)

PATRYCJA KUBIESA

Doradca i ekspert podatkowy, praktyk, wykładowca

Doradca podatkowy wpisana na listę pod numerem 13829. Swoją ścieżkę zawodową w doradztwie podatkowym zdobywała w środowisku międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Doświadczenie zdobywała w branży budowlanej i energetyce. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, cenach transferowych, podatku od towarów i usług. Z wykształcenia także dydaktyk, który prowadził zajęcia naukowe, a tym samym posiada wiedzę i doświadczenie w efektywnym przekazywaniu informacji i wiedzy. Posiada bogate doświadczenie w pracy ze spółkami prawa handlowego. W swojej ścieżce zawodowej odpowiadała za procesy przejmowania spółek, nadzorowanie prowadzonych procesów księgowo-podatkowych, outsorcing usług księgowych, finansowych i podatkowych.

 

Zainteresowany? Zgłoś swój udział.

 

ZAPISZ MNIE

 

JAK DO NAS DOŁĄCZYĆ?

Wypełnij formularz rejestracyjny

Pamiętaj, że na Twoje zgłoszenie czekamy do 30 czerwca, o ile wcześniej nie wyczerpie się pula miejsc.

Odbierz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz link do pokoju konferencyjnego. Otrzymasz go ponownie godzinę przed konferencją.

5 lipca o godzinie 10.00 weź udział w webinarium. Połącz się z pokojem konferencyjnym, korzystając z indywidualnego linku otrzymanego e-mailem.

 

CZAS NA OBIEG DOKUMENTÓW.

Poznaj sposoby na automatyzację i przyspieszenie codziennej pracy

Masz pytania dotyczące elektronicznego obiegu dokumentów?
zadzwoń lub napisz 022 460 5 490, saldeosmart@auratech.pl, amodit@auratech.pl