Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych lub umowę serwisową

telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.

uruchomione telefony komórkowe:

Ramzes-OnLine kwestie techniczne - 518-206-438, 518-193-431
Płace - 518-187-689 (niedostępny), 518-206-438 
Księgi Handlowe - 518-189-384518-206-428
PKPiR i Ryczałt - 518-206-428518-189-384518-195-824 (niedostępny)
Amortyzacja - 518-206-428518-195-824518-189-384 
e-Dokumenty - 518-206-438518-189-384518-206-428518-195-824 (niedostępny)
Sprzedaż i Magazyn - 664-093-451 (niedostępny), 518-193-431 
SuperAdmin - 518-189-384518-206-438518-193-431518-195-824 (niedostępny)
Rejestrator KH/KPiR - 518-189-384518-206-428518-195-824 (niedostępny)

 

e-mail: serwis@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Przypominamy, że ewentualne problemy z logowaniem do systemu należy zgłaszać przez dedykowany formularz:

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703-502-520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ