Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych lub umowę serwisową

telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.

uruchomione telefony komórkowe:

Ramzes-OnLine kwestie techniczne - 518 206 438 (niedostępny do 22.10), 22 460 5 470

Płace - 518 187 689, 518 206 438 (niedostępny do 22.10)
Księgi Handlowe - 518 189 384, 518 206 428
PKPiR i Ryczałt - 518 206 428, 518 195 824, 518 206 438 (niedostępny do 22.10)
Amortyzacja - 518 206 428, 518 195 824
e-Dokumenty - 518 195 824, 518 206 438 (niedostępny do 22.10), 518 206 428
SuperAdmin - 518 189 384, 518 206 438 (niedostępny do 22.10)
Rejestrator KH/KPiR - 518 189 384, 518 195 824, 518 206 428
Sprzedaż i Magazyn - 518 193 431

e-mail: serwis@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Przypominamy, że ewentualne problemy z logowaniem do systemu należy zgłaszać przez dedykowany formularz:

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703 502 520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ