Z KTÓRYCH PROMOCJI CHCESZ SKORZYSTAĆ?

Pamiętaj, możesz je połączyć!

Komunikacja z Klientem

-50%

Nabywając pakiet do końca kwietnia za pierwsze pół zapłacisz za abonament 50% mniej!

Odczyt dokumentów

-100 zł

Nabywając pakiet do końca maja zapłacisz 100 zł mniej za wdrożenie (szkolenie i konfiguracja) systemu!

Obieg dokumentów

-100 zł

Nabywając pakiet do końca maja zapłacisz 100 zł mniej za abonament do 10 użytkowników (bezterminowo)!

POZNAJ FUNKCJE POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW

SaldeoSMART obejmuje szeroki zakres funkcjonalności; możesz je łączyć lub wykorzystywać osobno, zależnie od Twoich potrzeb

KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

Platforma służąca komunikacji biura rachunkowego i jego klientów; umożliwia klientom biura wystawianie faktur (które są widoczne na równocześnie w panelu biura rachunkowego), dając dostęp online do informacji o rozliczeniu księgowym oraz do elektronicznego archiwum z dokumentami. Dzięki systemowi biuro ma szybki dostęp do dokumentów wystawionych przez klienta i może je wyeksportować do swojego programu księgowego (SaldeoSMART współpracuje z ponad 20 systemami finansowo-księgowymi).

ODCZYTYWANIE DOKUMENTÓW

Moduł wspierający głównie (lecz nie tylko) pracę biur rachunkowych. Sczytuje dane z faktur i eksportuje je do programu księgowego. Tym samym wyręcza księgowych w żmudnej pracy wpisywania każdej faktury ręcznie. Wykorzystywany głównie do wprowadzania dokumentów kosztowych. System zwiera funkcję darmowego konta dla klienta, przez które może m.in. dodawać dokumenty kosztowe (widoczne automatycznie w panelu biura rachunkowego), korzystając przy tym np. z funkcji rozrachunków i zestawień.

OBIEG DOKUMENTÓW

To nowoczesna aplikacja do elektronicznego obiegu dokumentów dla wymagających użytkowników wykorzystująca inteligentną technologię OCR do odczytywania danych finansowych z faktur wprowadzanych do obiegu. Sam obieg jest definiowany indywidualnie dla każdej firmy na postawie szczegółowej analizy funkcjonującego w przedsiębiorstwie obiegu papierowego bądź w oparciu o nowe procedury. Posiadający opcję importu do programu księgowego wyręczając księgowość w ich ręcznym wpisywaniu.

JAK DZIAŁA SaldeoSMART?

SaldeoSMART to platforma dostępna przez przeglądarkę (online lub stacjonarna), która odczytuje dane z faktur (finansowe oraz stany magazynowe) i eksportuje do systemów zewnętrznych

Dodaj faktury do systemu; możesz je zeskanować, dodać z pliku, wysłać mailem.

Odczytaj dokument wykorzystując technologię OCR; sprawdź poprawność odczytu.

Przygotuj dokument do księgowania, za pomocą zdefiniowanych podczas wdrożeniach wymiarów

Wyeksportuj fakturę do programu księgowego lub magazynowego albo do pliku JPK.

 

 

Zastanawiasz się, czy SaldeoSMART sprawdzi się u Ciebie?


Zobacz, jak uporządkowało działanie naszej firmy.
Zestawiliśmy ze sobą dwie ścieżki dokumentu - starą i opartą o SaldeoSMART.
Jak myślisz, która jest krótsza?

 

 

  ZOBACZ PORÓWNANIE

 

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?

Zamów kontakt w dogodnym dla Ciebie terminie

 

ZAMÓW KONTAKT

 

 

ZALETY SYSTEMU

Czyli co SaldeoSMART zmieni w Twojej firmie

WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ PRACY

Przyspieszy powtarzalną pracę związaną z ręcznym wprowadzaniem dokumentów; umożliwi automatyzację i obsługę procesów równolegle.

DOSTĘP DO BEZPIECZNEGO ARCHIWUM

Dostęp 24/7 do doskonale zabezpieczonego elektronicznego archiwum dokumentów. Podgląd oryginalnych dokumentów uzyskasz także w swoim programie księgowym.

OSZCZĘDNOŚĆ

Rozpoznawanie faktur poprzez system OCR pozwala obniżyć nawet o 40% koszty wprowadzania dokumentów.

WIĘCEJ KORZYŚCI DLA TWOJEGO KLIENTA

Klient biura rachunkowego nie musi już dostarczać papierowych dokumentów! Mając je online może je podejrzeć w każdej chwili. W panelu klienta uzyskuje także dostęp do dodatkowych funkcjonalności.

SaldeoSMART to innowacyjne rozwiązanie, wykorzystujące technologię OCR (Optical Character Recognition), przygotowane z myślą o usprawnieniu pracy biur rachunkowych i działów księgowych w firmach. Automatyczne odczytywanie danych ze skanów faktur umożliwia ich szybkie zdigitalizowanie (oraz zarchiwizowanie); po merytorycznej akceptacji dane są importowane do systemu finansowo-księgowego, co znacznie przyspiesza proces księgowania. Konto klienckie daje klientom biura rachunkowego nie tylko dostęp do archiwum swoich dokumentów, ale także raportowania, prowadzenia rozrachunków czy elektronicznych płatności.

SaldeoSMART to nie tyle system informatyczny, ile filozofia pracy.

NASZE CERTYFIKATY

Wiedza naszych specjalistów jest dla nas ważna, a naszym klientów daje poczucie bezpieczeństwa. Jesteśmy jedną z nielicznych firm wdrażających SaldeoSMART, która posiada certyfikację ze wszystkich modułów.

Pakiet "SaldeoSMART - Komunikacja z klientem"

certyfikacja rok 2018

Certyfikat potwierdzający umiejętności w zakresie wdrażania system SaldeoSMART dla Pana Grzegorza Kaczyńskiego, zajmującego się m.in. wdrażaniem i wsparciem technicznym dla tego systemu. Certyfikat wydawany jest po odbyciu szkolenia oraz zaliczeniu egzaminu weryfikującego posiadaną wiedzę.

Pakiet "SaldeoSMART - Obieg dokumentów" i "SaldeoSMART - Odczyt dokumentów"

certyfikacja rok 2018

Certyfikat potwierdzający umiejętności w zakresie wdrażania system SaldeoSMART dla Pani Justyny Patynowskiej - od lat zajmującej się sprzedażą oraz wdrażaniem SaldeoSMART, głównie Obiegu dokumentów. Certyfikat wydawany jest po odbyciu szkolenia oraz zaliczeniu egzaminu weryfikującego posiadaną wiedzę.

Pakiet "SaldeoSMART - Obieg dokumentów", "SaldeoSMART - Odczyt dokumentów" i "SaldeoSMART - Komunikacja z klientem"

certyfikacja rok 2018

Certyfikat potwierdzający umiejętności w zakresie wdrażania system SaldeoSMART dla Pana Sebastiana Sosnowicza - doświadczonego handlowca, który wprowadzał SaldeoSMART do naszej oferty i o wielu lat zajmuje się prezentacją i sprzedażą SaldeoSMART. Certyfikat wydawany jest po odbyciu szkolenia oraz zaliczeniu egzaminu weryfikującego posiadaną wiedzę.

 

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?

Umów się na darmową prezentację i poznaj odpowiedzi na swoje pytania

 

ZAMÓW KONTAKT