Jeśli po zakupie Aplikacji Ramzes potrzebujesz naszej pomocy, mamy dla Ciebie jednorazowo 2h* pracy naszych serwisantów, którzy zdalnie wykonają niezbędne prace instalacyjno – konfiguracyjne, o których mowa poniżej. Prace wykonamy za pomocą narzędzia do zdalnego połączenia; podczas połączenia będziesz mieć podgląd wykonywanych działań - tego, co robią nasi serwisanci.
W ramach prac instalacyjno – konfiguracyjnych:
- w Modelu Klasycznym:
- Zainstalujemy Aplikację Ramzes we wskazanym przez Ciebie miejscu w modelu Klient – Serwer
- Zgodnie z Twoimi wytycznymi możemy nadać uprawnienia użytkownikom
- Przeprowadzimy szkolenie dla osoby, która będzie miała prawa administratora w Aplikacji Ramzes i pokażemy m.in.:
- jak dodawać nowych użytkowników i jak modyfikować uprawnienia,
- jak przeprowadzać modyfikację systemu,
- jak robić kopię danych lokalnie, aby w celach bezpieczeństwa robić jej archiwum
- jak najsprawniej kontaktować się z nami jeśli będzie taka potrzeba – „kontakt z serwisem”
- w Modelu OnLine:
- Zainstalujemy Aplikację Ramzes na serwerze wirtualnym zewnętrznym (zawsze, nie tylko w okresie pandemii)
- Skonfigurujemy połączenia zdalne dla Twoich pracowników (zawsze, nie tylko w okresie pandemii)
- Przeniesiemy dane z Aplikacji Ramzes z modelu klasycznego – jeśli dotyczy (zawsze, nie tylko w okresie pandemii)
- Nauczymy osobę na prawach Administratora
- Jak dodawać nowych użytkowników i jak modyfikować uprawnienia,
- Jak lokalnie robić kopię danych lokalnie, aby w ten sposób robić dodatkowe archiwa danych
*) 2 godziny pracy serwisanta są czasem do jednorazowego wykorzystania, w którym przewidujemy wykonanie wszystkich prac. W sytuacji wykonania prac przez serwisantów szybciej, pozostałego czasu nie można przeznaczyć na inne usługi.