Co możemy dla Ciebie zrobić?

Napisz, jakimi usługami jesteś zainteresowany

Formularz kontaktowy

Usługi serwisowe

 

 

Masz pytania? Nasi konsultanci czekają na Ciebie
Zadzwoń: 22 460 5 490

Wdrożenie w sieci sklepów

Prezentacje systemów enova365 saldeoSmart Amodit

Prowadzimy pełne prezentacje systemu na żywo.
Dbamy o to, aby nasi klienci jak najlepiej poznali system, który planują wdrożyć.
Do każdego spotkania podchodzimy indywidualnie, ustalając z klientem zakres prezentacji. Spotkania odbywają się najczęściej online; poza wyjątkowym sytuacjami - wymagającymi nietypowych ustawień systemów - są darmowe.

 

Kalkulacja ceny licencji

Dobór rozwiązań i wycena licencji

Nowoczesne systemy ERP jakim jest na przykład enova365 posiadają budowę modułową pozwalającą elastycznie dostosowywać system do wymagań klienta. Dobór odpowiednich elementów i ich wycena jest zatem podstawowym aspektem planowania wdrożenia. Na podstawie wywiadu z klientem nasi specjaliści proponują zakres modułów i dodatków oraz modelu licencyjnego.

 

Analiza przedwdrożeniowa

Planując wdrożenie naszych rozwiązań szczególną uwagę przykładamy do analizy przedwdrożeniowej. W zależności od wielkości projektu jest ona elementem wdrożenia lub stanowi odrębną usługę.
Adekwatnie do wdrażanego rozwiązania i oczekiwań klienta proces analizy kończy się przedłożeniem protokołu analizy przedwdrożeniowej do akceptacji klienta.

 

Wdrożenia systemów ERP i elektronicznych obiegów

Wdrożenia

Prowadzimy kompleksowe wdrożenia rozbudowanych systemów ERP oraz elektronicznego obiegu dokumentów. Każde wdrożenie bez względu na jego wielkość traktujemy profesjonalnie i indywidualnie.
Do projektu wdrożeniowego podchodzimy zgodnie z filozofią Agile podążając za bieżącymi oczekiwaniami klienta. Nasze zobowiązania i zasady pracy określa umowa wdrożeniowa.

 

Wszechstronne szkolenia z obsługi progamów

Szkolenia

Organizujemy wszechstronne szkolenia z obsługi systemów enova365, SaldeoSMART, Amodit, Aplikacja Ramzes. Proponujemy szkolenia pełne, kończące wdrożenie, ale także szkolenia uzupełniające.
W zależności od dyspozycyjności klienta szkolenie odbywają się w trybie ciągłym bądź są dzielone na etapy. Spotkania organizowane są poprzez naszą platformę szkoleniową lub w formie stacjonarnej.

 

Serwis i wsparcie techniczne, hotline

Serwis i wsparcie techniczne

Świadczymy pełne wsparcie powdrożeniowe oraz support techniczny. Oferujemy elastyczne formy nabycia uprawnień do pomocy technicznej - od jednorazowo zamawianych usług po abonamentowe usługi serwisowe (rozliczanie w interwałach miesięcznych, kwartalnych lub rocznych). Oprócz bieżącej obsługi technicznej oferujemy usługi programistyczne obejmujące rozbudowy systemów, integracje z innymi aplikacjami oraz tworzenie dodatków.

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
Zadzwoń: 22 460 5 490