Moduł wspierający głównie (lecz nie tylko) pracę biur rachunkowych. Sczytuje dane z faktur i eksportuje je do programu księgowego. Umożliwia obsługę wielu firm, dając przy tym klientowi dostęp do swoich danych poprzez konto klienckie.
Dostępny w formie stacjonarnej (licencyjnej) i online (abonament miesięczny).
DODAWANIE DOKUMENTÓW DO SYSTEMU
Plik z fakturami w PDF wygenerowanymi z programu do fakturowania lub magazynowego dodajesz do aplikacji. Jeśli otrzymujesz papierowe faktury nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo, lecz za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem możesz zeskanować paczkę dokumentów. System sam je podzieli i odczyta z nich potrzebne księgowości dane.
Weryfikacja i kategoryzacja faktur
Podgląd dokumentu ułatwi Ci zweryfikowanie danych i nadanie im kategorii (o ile nie zdefiniowałeś ich na etapie dodawania dokumentu) zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym. Do dokumentu możesz także dodać komentarz, załączniki i powiązania z innym dokumentem.
Eksport dokumentów do programu księgowego lub JPK
Dzięki schematom importu dostosowanym do nadanych wcześniej kategorii dokumentów, szybko zaksięgujesz zaimportowane faktury. W każdej chwili podejrzysz skan oryginału w swoim programie księgowym. Z SaldeoSMART możesz także wyeksportować faktury do pliku JPK (Jednolity Plik Kontrolny).