Skorzystaj z wyjątkowej promocji i zyskaj 2 miesiące pracy na SaldeoSMART za darmo!

Warunki promocji SaldeoSMART 6 miesięcy w cenie 4:

  • Z promocji można skorzystać kupując nowy pakiet SaldeoSMART.
  • Abonament w promocyjnej cenie za okres 6 m-c, należy opłacić z góry przy pierwszej otrzymanej fakturze.
  • Promocja dotyczy wyłącznie pakietów SaldeoSMART w wersji online, z promocji wyłączony jest pakiet Moja Firma.
  • Promocja nie obejmuje usług BrainSHARE IT, tj.: wdrożenia, analizy, konfiguracji itp.
  • Liczba zakupionych pakietów jest nieograniczona.
  • W przypadku złożenia wypowiedzenia w okresie trwania 6 miesięcy promocyjnych, nie zwracamy różnicy wynikającej z opłaconego abonamentu.
  • W przypadku zmiany abonamentu na wyższy pakiet w czasie trwania 6 miesięcy promocyjnych, zostanie wystawiona w danym miesiącu faktura z kwotą wynikającą z różnicy w cenie. Zasada nie dotyczy zmniejszenia abonamentu, tj. w przypadku zmniejszenia abonamentu, nie będą zwracane koszty wynikające z różnicy w cenie wybranego pakietu.
  • Promocja nie łączą się z innymi promocjami.

 

Chcesz wiedzieć więcej? Pozostaw kontakt, a oddzwonimy do Ciebie

Chcę wiedzieć więcej o Programie Poleceń SaldeoSMART

Chcę wiedzieć więcej o Programie Poleceń SaldeoSMART
Zamów SaldeoSMART zanim promocja się skończy!
Zadzwoń lub napisz: 22 460 5 490; handel@auratech.pl

UŻYTKOWNICY o SaldeoSMART

Kliknij na rekomendacje i przeczytaj więcej

 

 

 

 

 

Zastanawiasz się, czy SaldeoSMART sprawdzi się u Ciebie?


Zobacz, jak uporządkowało działanie naszej firmy.
Zestawiliśmy ze sobą dwie ścieżki dokumentu - starą i opartą o SaldeoSMART.
Jak myślisz, która jest krótsza?

 

  ZOBACZ PORÓWNANIE

 

 

 

CO SALDEOSMART ZMIENI W TWOJEJ FIRMIE?

Zobacz, co zyskasz wdrażając SaldeoSMART

WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ PRACY

Przyspieszy powtarzalną pracę związaną z ręcznym wprowadzaniem dokumentów; umożliwi automatyzację i obsługę procesów równolegle.

DOSTĘP DO BEZPIECZNEGO ARCHIWUM

Dostęp 24/7 do doskonale zabezpieczonego elektronicznego archiwum dokumentów. Podgląd oryginalnych dokumentów uzyskasz także w swoim programie księgowym.

OSZCZĘDNOŚĆ

Rozpoznawanie faktur poprzez system OCR pozwala obniżyć nawet o 40% koszty wprowadzania dokumentów.

WIĘCEJ KORZYŚCI DLA TWOJEGO KLIENTA

Klient biura rachunkowego nie musi już dostarczać papierowych dokumentów! Mając je online może je podejrzeć w każdej chwili. W panelu klienta uzyskuje także dostęp do dodatkowych funkcjonalności.