Dla kogo?
Szkolenie podstawowe dedykowane jest osobom, pracującym w działach księgowości w tym w biurach rachunkowych, które chcą poznać podstawowe funkcje programu enova365 w zakresie modułu Amortyzacja (Księga Inwentarzowa) i podnieść swoje kompetencje.
Wymagania od oczestników
Uczestnik powinien posiadać umiejętności w zakresie posługiwania się komputerem oraz dysponować podstawową wiedzą z zakresu zasad amoryzacji. W sytuacji szkolenia praktycznego niezbędny jest własny komputer oraz zainstalowana wersja demo programu.
korzyści ze szkolenia
Szkolenie przygotuje Cię do samodzielnego korzystanie z programu enova365 z zakresie moduły Amortyzacji (Księgi Inwentarzowej).
- Ogólne zapoznanie się z programem.
- Uruchamianie programu
- Omówienie poszczególnych modułów i elementów:
- Ewidencja dokumentów
- Ewidencja Środków Pieniężnych
- Księgowość
- Księga inwentarzowa
- Kontrahenci i urzędy
- Skróty klawiszowe
- Nawigacja po systemie
- Praca z listami
- Słownik używanych terminów
- Struktura organizacyjna
- Ustawienia ogólne systemu – dopasowanie do właściwości danej firmy.
- Dane o firmie
- Parametry ogólne
- Definicje podstawowych słowników i dokumentów
- Definiowanie operatorów
- Archiwizacja danych
- Księga Inwentarzowa
- Księga inwentarzowa struktura modułu
- Ewidencja środków trwałych
- Dokumenty środków trwałych
- Przejęcie ŚT
- Likwidacja ŚT
- Zmiana wartości ŚT
- Amortyzacja
- Ewidencja wyposażenia