Zasady udziału w spotkaniu
Webinar odbędzie się 26 listopada br. o godz. 10.00 i potrwa około 1 godziny. Dostęp do szkolenia odbywa się poprzez indywidualny link, który otrzymacie Państwo mailem. Udział w webinarze jest bezpłatny. Spotkanie będzie nagrywane; otrzymacie Państwo link do jego zapisu.
Certyfikat
Istnieje także możliwość otrzymania imiennego certyfikatu potwierdzającego udział w spotkaniu; zainteresowanych prosimy o wskazanie tego faktu w formularzu ankiety po spotkaniu.
Wymagania techniczne
Do udziału w szkoleniu potrzebne są głośniki lub słuchawki i oczywiście dostęp do Internetu. Zalecane jest korzystanie przeglądarki Mozilla Firefox bądź Chrom w najnowszych wersjach.
Część I KSeF w Aplikacji Razmzes | serwis Aplikacji Ramzes
Prezentacja rozwiązań obejmujących współpracę z Krajowym Systemem e-Faktur w Aplikacji Ramzes
Część II Pytania i odpowiedzi
- Organizatorem szkolenia online (dalej: Webinar) jest AURA Technologies Sp. z o.o. o NIP: 527-10-30-866 z siedzibą w Warszawie, przy Al. Jerozolimskie 181 B/ 5 piętro
- Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji poprzez dedykowany formularz >>> .
- Dostęp do Webinaru odbywa się poprzez indywidualny link dostarczony na adres e-mailowy uczestnika podany podczas rejestracji, wysyłany klientowi po spełnieniu warunków udziału w Webinarze.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podany nieprawidłowy adres e-mail przez Uczestnika.
- Do udziału w Webinarze konieczne jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu i podłączonymi głośnikami/słuchawkami; szczegółowe wymogi techniczne opisane są na stronie: www.auratech.pl/webinar-jak-sie-przygotowac/.
- Rejestracja na Webinar jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
Wypełnij formularz rejestracyjny, po dokonanej rejestracji otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa.
Odbierz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz link do pokoju konferencyjnego. Otrzymasz go ponownie godzinę przed konferencją.
26 listopada br. o godzinie 10.00 weź udział w webinarium. Połącz się z pokojem konferencyjnym, korzystając z indywidualnego linku otrzymanego e-mailem.
Nasze systemy są w pełni przygotowane do obsługi Krajowego Systemu e-Faktur. Dzięki nim zyskasz nie tylko zgodność z przepisami, ale też sprawną, zautomatyzowaną pracę.
- enova365 – kompleksowy system ERP z pełną integracją z KSeF.
- SaldeoSMART – automatyzacja księgowości i obieg e-faktur.
- Aplikacja Ramzes – wygodne rozwiązanie dla biur rachunkowych i firm zintegrowane z KSeF.
Nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji – pomożemy sprawdzić, czy Twoja firma jest gotowa na KSeF.
Zadzwoń: 668 105 008 lub napisz: ksef@auratech.pl