Zapraszamy na kolejne spotkanie z Panią Patrycją Kubiesą - doradcą i ekspertem podatkowym

Porozmawiamy o KSeF

Zasady udziału w spotkaniu

Webinar odbędzie się 7 listopada br. o godz. 10.00 i potrwa około 4 godzin. Dostęp do szkolenia odbywa się poprzez indywidualny link, który otrzymacie Państwo mailem. Udział w webinarze jest bezpłatny. Spotkanie będzie nagrywane; otrzymacie Państwo link do jego zapisu.

Certyfikat

Istnieje także możliwość otrzymania imiennego certyfikatu potwierdzającego udział w spotkaniu; zainteresowanych prosimy o wskazanie tego faktu w formularzu ankiety po spotkaniu.

Wymagania techniczne

Do udziału w szkoleniu potrzebne są głośniki lub słuchawki i oczywiście dostęp do Internetu. Zalecane jest korzystanie przeglądarki Mozilla Firefox bądź Chrom w najnowszych wersjach.

 Część I - KSeF - podstawa prawna

  1. Wstęp do logowania
  2. Fakturowanie w KSeF
  3. Zakres podmiotowy
  4. Daty, terminy, formaty faktury ustrukturyzowanej
  5. Wysyłka i otrzymywanie faktur ustrukturyzowanych
  6. Awaria systemu KSeF
  7. Niedostępność systemu
  8. Sankcje w KSeF

 

Część II - KSeF w praktyce

Prezentacja  rozwiązań obejmujących współpracę z Krajowym Systemem e-Faktur w Aplikacji Ramzes  i SaldeoSMART

 

 

 

ZAREJESTRUJ SIĘ >>>

 

 

WYKŁADOWCA

Webinar poprowadzi doświadczony ekspert: Patrycja Kubiesa (Kancelaria Kubiesa & Brzostowska)

Zobacz fragment poprzedniego webinaru prowadzonego przez naszego eksperta. Spotkanie dotyczyło KSeF i zmian w CIT.

PATRYCJA KUBIESA

Doradca i ekspert podatkowy, praktyk, wykładowca

Doradca podatkowy wpisana na listę pod numerem 13829. Doświadczenie w doradztwie podatkowym zdobywała w międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, cenach transferowych, podatku od towarów i usług. Z wykształcenia także dydaktyk, który prowadził zajęcia naukowe, a tym samym posiada wiedzę i doświadczenie w efektywnym przekazywaniu informacji i wiedzy.

Zobacz opinie uczestników poprzednich webinarów z Patrycją Kubiesą

"Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, a jednocześnie w swobodnej i miłej atmosferze."

"Szkolenie przekazane w sposób bardzo zrozumiały, przystępny."

"Bardzo kompetentna osoba prowadząca, bardzo dobry rzeczowy przekaz wiadomości "

"Jak zawsze pełny profesjonalizm."

"Bardzo konkretnie, profesjonalnie przekazanie ogromnej wiedzy w sposób przesympatyczny."

Regulamin szkolenia

  1. Organizatorem szkolenia online (dalej: Webinar) jest AURA Technologies Sp. z o.o. o NIP: 527-10-30-866 z siedzibą w Warszawie, przy ul. Fasolowej 31A.
  2. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji poprzez dedykowany formularz >>> .
  3. Dostęp do Webinaru odbywa się poprzez indywidualny link dostarczony na adres e-mailowy uczestnika podany podczas rejestracji, wysyłany klientowi po spełnieniu warunków udziału w Webinarze. 
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podany nieprawidłowy adres e-mail przez Uczestnika. 
  5. Do udziału w Webinarze konieczne jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu i podłączonymi głośnikami/słuchawkami; szczegółowe wymogi techniczne opisane są na stronie: www.auratech.pl/webinar-jak-sie-przygotowac/.
  6. Rejestracja na Webinar jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.

JAK DO NAS DOŁĄCZYĆ?

Wypełnij formularz rejestracyjny, po dokonanej rejestracji otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa.

Odbierz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz link do pokoju konferencyjnego. Otrzymasz go ponownie godzinę przed konferencją.

7 listopada br. o godzinie 10.00 weź udział w webinarium. Połącz się z pokojem konferencyjnym, korzystając z indywidualnego linku otrzymanego e-mailem.