Zasady udziału w spotkaniu
Webinar odbędzie się 7 listopada br. o godz. 10.00 i potrwa około 4 godzin. Dostęp do szkolenia odbywa się poprzez indywidualny link, który otrzymacie Państwo mailem. Udział w webinarze jest bezpłatny. Spotkanie będzie nagrywane; otrzymacie Państwo link do jego zapisu.
Certyfikat
Istnieje także możliwość otrzymania imiennego certyfikatu potwierdzającego udział w spotkaniu; zainteresowanych prosimy o wskazanie tego faktu w formularzu ankiety po spotkaniu.
Wymagania techniczne
Do udziału w szkoleniu potrzebne są głośniki lub słuchawki i oczywiście dostęp do Internetu. Zalecane jest korzystanie przeglądarki Mozilla Firefox bądź Chrom w najnowszych wersjach.
Część I - KSeF - podstawa prawna
- Wstęp do logowania
- Fakturowanie w KSeF
- Zakres podmiotowy
- Daty, terminy, formaty faktury ustrukturyzowanej
- Wysyłka i otrzymywanie faktur ustrukturyzowanych
- Awaria systemu KSeF
- Niedostępność systemu
- Sankcje w KSeF
Część II - KSeF w praktyce
Prezentacja rozwiązań obejmujących współpracę z Krajowym Systemem e-Faktur w Aplikacji Ramzes i SaldeoSMART
Zobacz fragment poprzedniego webinaru prowadzonego przez naszego eksperta. Spotkanie dotyczyło KSeF i zmian w CIT.
PATRYCJA KUBIESA
Doradca i ekspert podatkowy, praktyk, wykładowca
Doradca podatkowy wpisana na listę pod numerem 13829. Doświadczenie w doradztwie podatkowym zdobywała w międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, cenach transferowych, podatku od towarów i usług. Z wykształcenia także dydaktyk, który prowadził zajęcia naukowe, a tym samym posiada wiedzę i doświadczenie w efektywnym przekazywaniu informacji i wiedzy.
"Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, a jednocześnie w swobodnej i miłej atmosferze."
"Szkolenie przekazane w sposób bardzo zrozumiały, przystępny."
"Bardzo kompetentna osoba prowadząca, bardzo dobry rzeczowy przekaz wiadomości "
"Jak zawsze pełny profesjonalizm."
"Bardzo konkretnie, profesjonalnie przekazanie ogromnej wiedzy w sposób przesympatyczny."
- Organizatorem szkolenia online (dalej: Webinar) jest AURA Technologies Sp. z o.o. o NIP: 527-10-30-866 z siedzibą w Warszawie, przy ul. Fasolowej 31A.
- Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji poprzez dedykowany formularz >>> .
- Dostęp do Webinaru odbywa się poprzez indywidualny link dostarczony na adres e-mailowy uczestnika podany podczas rejestracji, wysyłany klientowi po spełnieniu warunków udziału w Webinarze.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podany nieprawidłowy adres e-mail przez Uczestnika.
- Do udziału w Webinarze konieczne jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu i podłączonymi głośnikami/słuchawkami; szczegółowe wymogi techniczne opisane są na stronie: www.auratech.pl/webinar-jak-sie-przygotowac/.
- Rejestracja na Webinar jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
Wypełnij formularz rejestracyjny, po dokonanej rejestracji otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa.
Odbierz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz link do pokoju konferencyjnego. Otrzymasz go ponownie godzinę przed konferencją.
7 listopada br. o godzinie 10.00 weź udział w webinarium. Połącz się z pokojem konferencyjnym, korzystając z indywidualnego linku otrzymanego e-mailem.