Zasady udziału w spotkaniu
Webinar odbędzie się 16 stycznia 2025 r. o godz. 12.00 i potrwa około 2 godzin. Dostęp do szkolenia odbywa się poprzez indywidualny link, który otrzymacie Państwo mailem. Udział w webinarze jest bezpłatny. Spotkanie będzie nagrywane; otrzymacie Państwo link do jego zapisu.
Certyfikat
Istnieje także możliwość otrzymania imiennego certyfikatu potwierdzającego udział w spotkaniu; zainteresowanych prosimy o wskazanie tego faktu w formularzu ankiety po spotkaniu.
Wymagania techniczne
Do udziału w szkoleniu potrzebne są głośniki lub słuchawki i oczywiście dostęp do Internetu. Zalecane jest korzystanie przeglądarki Mozilla Firefox bądź Chrom w najnowszych wersjach.
O czym będziemy mówić?
Część 1 - minimalny podatek dochodowy
- Kto podlega?
- Jak ustalać stratę na potrzeby podatku minimalnego?
- Podmioty wyłączone z podatku minimalnego
- Podstawy opodatkowania podatkiem minimalnym
- Deklaracja i płatność podatku minimalnego
Część 2 - JPK CIT – raportowanie ksiąg rachunkowych
- Wprowadzenie do raportowania ksiąg rachunkowych
- Terminy wejścia w życie raportowania
- Zakres podmiotowy raportowania
- Omówienie danych podlegających raportowaniu
- Struktura znaczników w planach kont
- Problemy praktyczne i błędy w raportowaniu
Sesja Q&A
Zobacz poprzedni webinar prowadzony przez naszego Eksperta. Spotkanie dotyczyło podatku minimalnego. Pozostałe webinary i filmy z udziałem Pani Patrycji Kubiesy znajdziesz na naszym kanale YouTube.
PATRYCJA KUBIESA
Doradca i ekspert podatkowy, praktyk, wykładowca
Doradca podatkowy wpisana na listę pod numerem 13829. Doświadczenie w doradztwie podatkowym zdobywała w międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, cenach transferowych, podatku od towarów i usług. Z wykształcenia także dydaktyk, który prowadził zajęcia naukowe, a tym samym posiada wiedzę i doświadczenie w efektywnym przekazywaniu informacji i wiedzy.
"Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, a jednocześnie w swobodnej i miłej atmosferze."
"Szkolenie przekazane w sposób bardzo zrozumiały, przystępny."
"Bardzo kompetentna osoba prowadząca, bardzo dobry rzeczowy przekaz wiadomości "
"Jak zawsze pełny profesjonalizm."
"Bardzo konkretnie, profesjonalnie przekazanie ogromnej wiedzy w sposób przesympatyczny."
- Organizatorem szkolenia online (dalej: Webinar) jest AURA Technologies Sp. z o.o. o NIP: 527-10-30-866 z siedzibą w Warszawie, przy Al. Jerozolimskie 181B/ 5 piętro.
- Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji poprzez dedykowany formularz >>> .
- Dostęp do Webinaru odbywa się poprzez indywidualny link dostarczony na adres e-mailowy uczestnika podany podczas rejestracji, wysyłany klientowi po spełnieniu warunków udziału w Webinarze.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podany nieprawidłowy adres e-mail przez Uczestnika.
- Do udziału w Webinarze konieczne jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu i podłączonymi głośnikami/słuchawkami; szczegółowe wymogi techniczne opisane są na stronie: www.auratech.pl/webinar-jak-sie-przygotowac/.
- Rejestracja na Webinar jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
Odbierz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz link do pokoju konferencyjnego. Otrzymasz go ponownie godzinę przed konferencją.
16 stycznia 2025 r. o godzinie 12.00 weź udział w webinarium. Połącz się z pokojem konferencyjnym, korzystając z indywidualnego linku otrzymanego e-mailem.