Zapraszamy na kolejne spotkanie z Panią Patrycją Kubiesą - doradcą i ekspertem podatkowym

Porozmawiamy o zmianach w podatku CIT oraz kwestiach związanych z KSeF.

Termin i dostęp do szkolenia

Webinar odbędzie się 16 listopada o godz. 10.00 i potrwa około 2 godzin. Dostęp do szkolenia odbywa się poprzez indywidualny link, który otrzymacie Państwo mailem. W mailu będzie również podany indywidualny token do wydarzenia. Prosimy pamiętać, że uczestnik może zalogować się do wydarzenia wyłącznie na jednym urządzeniu.

Zasady udziału

Udział w webinarze jest płatny: 80 zł netto lub 30 minut Pakietów Porad Serwisowych; szczegóły określone są w regulaminie zamieszczonym poniżej; rejestracja trwa do 10 listopada lub wyczerpania miejsc. Spotkanie będzie nagrywane; otrzymacie Państwo link do jego zapisu.

Certyfikat

Istnieje także możliwość otrzymania imiennego certyfikatu potwierdzającego udział w spotkaniu; zainteresowanych prosimy o wskazanie tego faktu w formularzu rejestracyjnym.

Wymagania techniczne

Do udziału w szkoleniu potrzebne są głośniki lub słuchawki i oczywiście dostęp do Internetu. Zalecane jest korzystanie przeglądarki Mozilla Firefox bądź Chrom w najnowszych wersjach.

I. KSeF, czyli Krajowy System Faktur, fakultatywnie czy obligatoryjnie? 

  • Jak wystawiać faktury
  • Jak nadawać uprawnienia
  • Jakie są plusy systemu?
  • Aplikacja MF, jak obsłużyć, jak się ma aplikacja do systemów finansowo-księgowych
  • Faktury korygujące i noty korygujące, a KSeF
  • Jak zmienia się kwestia faktu korygujących w odniesieniu do nowych możliwości? 

II. Planowane zmiany w podatku CIT

  • Minimalny podatek, czyli zawieszenia, ale też nowe zasady jego ustalania
  • Fakturowanie spółki, a ukryta dywidenda
  • Koszty finansowania dłużnego i odsetki na transakcje kapitałowe, czyli ile razy liczyć limity i w jaki sposób?
  • Podatek od przerzuconych dochodów, czyli jak stosować w roku 2022, a jak w roku 2023?
  • Podatek u źródła, podsumowanie zmian w roku 2022 i 2023
  • Estoński CIT, czyli zmiany w Polskim ładzie z efektem od 1 stycznia 2023, ale także od 1 lipca 2022. Jak to wpływa na podatników estońskich?
  • Zamieszanie w cenach transferowych, czyli co składamy i w jakim terminie za który rok?
  • Inne zmiany w podatku CIT

 

III. Krótka prezentacja Obiegu dokumentów z uwzględnieniem współpracy z KSeF

IV. Sesja pytań i odpowiedzi

 

 

 

ZAREJESTRUJ SIĘ >>>

 

 

WYKŁADOWCA

Webinar poprowadzi doświadczony ekspert: Patrycja Kubiesa (Kancelaria Kubiesa & Brzostowska)

Zobacz nagranie poprzedniego webinaru prowadzonego przez naszego eksperta. Spotkanie dotyczyło zmian wprowadzanych w ramach Polskiego Ładu 2.0

PATRYCJA KUBIESA

Doradca i ekspert podatkowy, praktyk, wykładowca

Doradca podatkowy wpisana na listę pod numerem 13829. Doświadczenie w doradztwie podatkowym zdobywała w międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, cenach transferowych, podatku od towarów i usług. Z wykształcenia także dydaktyk, który prowadził zajęcia naukowe, a tym samym posiada wiedzę i doświadczenie w efektywnym przekazywaniu informacji i wiedzy.

Zobacz opinie uczestników poprzedniego webinaru na temat Polskiego Ładu 2.0

"Uwielbiam sposób przekazywania informacji, przez Panią Patrycję. Rewelacja."

"Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, a jednocześnie w swobodnej i miłej atmosferze.

"W jasny, klarowny sposób przekazano nam wiedzę, a w zasadzie szkolenie pomogło mi w usystematyzowaniu posiadanych już informacji, przepisów."

"Jak zawsze pełny profesjonalizm."

"Bardzo konkretnie, profesjonalnie przekazanie ogromnej wiedzy w sposób przesympatyczny."

Regulamin szkolenia

  1. Organizatorem szkolenia online (dalej: Webinar) jest AURA Technologies Sp. z o.o. o NIP: 527-10-30-866 z siedzibą w Warszawie, przy ul. Fasolowej 31A.
  2. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji poprzez dedykowany formularz >>> najpóźniej do 10 listopada oraz uiszczenie opłaty w wysokości 80 zł netto (na podstawie pro formy) lub wykorzystanie środków z Pakietów Porad Serwisowych w wymiarze 30 minut.
  3. Dostęp do Webinaru odbywa się poprzez indywidualny link i token dostarczony na adres e-mailowy uczestnika podany podczas rejestracji, wysyłany klientowi po spełnieniu warunków udziału w Webinarze. Uczestnik może zalogować się wyłącznie na jednym urządzeniu.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podany nieprawidłowy adres e-mail przez Uczestnika. 
  5. Do udziału w Webinarze konieczne jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu i podłączonymi głośnikami/słuchawkami; szczegółowe wymogi techniczne opisane są na stronie: www.auratech.pl/webinar-jak-sie-przygotowac/.
  6. Rejestracja na Webinar jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
  7. Ewentualną rezygnację z uczestnictwa należy zgłosić do 10 listopada, co gwarantuje zwrot pobranych środków.

JAK DO NAS DOŁĄCZYĆ?

Wypełnij formularz rejestracyjny, po dokonanej płatności otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa.

Pamiętaj, że na Twoje zgłoszenie czekamy do 10 listopada, o ile wcześniej nie wyczerpie się pula miejsc.

Odbierz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz link do pokoju konferencyjnego. Otrzymasz go ponownie godzinę przed konferencją.

16 listopada o godzinie 10.00 weź udział w webinarium. Połącz się z pokojem konferencyjnym, korzystając z indywidualnego linku otrzymanego e-mailem.