Plik JPK w Aplikacji Ramzes

29 listopada; godz.: 10:00

Spotkanie online poświęcone obsłudze pliku JPK w Aplikacji Ramzes, prezentujące generowanie, weryfikowanie i wysyłkę Jednolitego Pliku Kontrolnego. Prezentacja programu zostanie poprzedzona wykładem prowadzącym przez doradcę podatkowego obejmującym wykładnię prawną dotyczącą pliku JPK.

ZAPISZ SIĘ     SZCZEGÓŁY

Ramzes Płace - dodatkowe listy płac

12 grudnia, godz.: 10.00

Webinar poświęcony będzie systemowi Ramzes-Płace, głównie nowej strukturze dodatkowych list płac.
Podczas spotkania omówimy działanie zmodyfikowanej funkcji oraz odpowiemy na zgłoszone wcześniej pytania dotyczące tego systemu.

ZAPISZ SIĘ

Darmowe Konsultacje Szkoleniowe

12 - 14 grudnia, godz.: 10.00

Spotkanie online przeznaczone dla nowych użytkowników Aplikacji Ramzes, mające na celu wesprzeć ich podczas pierwszych miesięcy pracy na programie. Plan spotkania ustalany jest w oparciu o zgłoszone przez uczestników pytania. Prosimy zawrzeć je na formularzu zamówienia; na pytania oczekujemy najpóźniej do 5 dni roboczych przed szkoleniem.

ZAPISZ SIĘ      SZCZEGÓŁY

PLIK JPK W APLIKACJI RAMZES

29 listopada; godz.: 10:00

Zapraszamy na kolejne spotkanie online kierowane do użytkowników Aplikacji Ramzes, którzy już są lub dopiero zostaną objęci obowiązkiem wysyłki pliku JPK. Spotkanie obejmie zarówno prezentację systemu, jak i teoretyczne omówienie tematu.

 

Regulamin spotkania:

  • Organizatorem spotkania jest AURA Technologies Sp. z o.o. o NIP: 527-10-30-866 z siedzibą w Warszawie, przy ul. Fasolowej 31A.
  • Webinar odbędzie się 29 listopada 2017, o godzinie 10:00.
  • Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji poprzez dedykowany formularz >>> oraz uiszczenie opłaty w wysokości 50 zł netto (na podstawie pro formy) lub w drodze pobrania 30 minut z Pakietów Porad, przy czym pobranie środków następuje w momencie przesłania formularza rejestracyjnego.
  • Dostęp do webinaru odbywa się poprzez indywidualny link dostarczony na adres e-mailowy uczestnika podany podczas rejestracji, wysyłany klientowi po spełnieniu warunków udziału w webinarze.
  • Do udziału w webinarze koniecznie jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu i podłączonymi głośnikami/słuchawkami; szczegółowe wymogi techniczne opisane są stronie: http://www.auratech.pl/o-wideokonferencjach
  • Rejestracja na webinar jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
  • Ewentualną rezygnację z uczestnictwa należy zgłosić do 24 listopada, co gwarantuje zwrot pobranych środków.

  

ZAREJESTRUJ SIĘ >>>

Prowadzący:

Barbara Dąbrowska - ekonomista, absolwentka studiów MBA, dyrektor ds. finansów i podatków w firmie konsultingowej, trener i wykładowca.
Bogusław Hutniczak - specjalista do spraw rozwoju modułów finansowo-księgowych w Aplikacji Ramzes.

Plan części teoretycznej:

  1. Co to jest Jednolity Plik Kontrolny
  2. Podstawa prawna wdrożenia Jednolitego Pliku Kontrolnego
  3. Termin obowiązkowego wdrożenia JPK na podstawie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
  4. Kto powinien składać JPK_VAT
  5. Kiedy nie składasz JPK_VAT
  6. Struktura JPK_VAT(3)
  7. W jaki sposób należy złożyć JPK_VAT
  8. Jakie są sankcje za niezłożenie terminowe JPK_VAT i w jaki sposób im zapobiec
  9. Najczęstsze rozbieżności i błędy w JPK_VAT wykrywane przez aplikację JPK ANALIZATOR
  10. Wybrane kluczowe pytania i odpowiedzi MF
  11. Przekazanie informacji Wiceszefa KAS Piotra Walczaka o elektronizacji rozliczeń z fiskusem poprzez przekazywanie raportów rocznych w formule JPK XML oraz sprawozdań finansowych także w formie elektronicznej do KRS lub U.S. od 2018r.

 

Podczas drugiej części zaprezentujemy proces tworzenia, łączenia, weryfikacji i wysyłki Jednolitego Pliku Kontrolnego z Aplikacji Ramzes oraz odbiór potwierdzenia dostarczenia pliku.

DARMOWE KONSULTACJE SZKOLENIOWE

listopad; godz.: 10:00

Szkolenia rozpoczynają się o godzinie 10:00; czas ich trwania zależy od liczby zgłoszonych pytań. Aktualnie przyjmujemy rejestracje na następujące dni szkoleniowe:

  • 12 grudnia - Ramzes Płace
  • 13 grudnia - programy finansowo-księgowe
  • 14 grudnia - programy sprzedażowe i magazynowe

 

Przypomnijmy, że są to spotkania w formule wideokonferencji, podczas których nasi specjaliści odpowiadają na Państwa pytania, przesłane na formularzu zgłoszeniowym (http://www.ramzes.pl/zgloszenie-na-darmowe-konsultacje-szkoleniowe).

Przed spotkaniem prosimy o szczegółowe zapoznanie się z publikowanymi przez nas materiałami szkoleniowymi: instrukcjami obsługi oraz filmami instruktażowymi (http://www.ramzes.pl/edukacja/filmy-instruktazowe). Udział w pierwszych konsultacjach następujących po dacie zakupu nowego programu jest całkowicie darmowy.

Udział w spotkaniu będzie darmowy dla nowych użytkowników Aplikacji Ramzes (nabywający system od sierpnia 2017).

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO UDZIAŁU W WEBINARZE?

Przygotuj komputer ze stałym dostępem do Internetu, z zainstalowaną przeglądarką internetową (najlepiej Mozilla Firefox lub Chrome) oraz głośnikami lub słuchawkami.

Wejdź na stronę: https://ramzes1.clickmeeting.com/zmiany-w-vat-2017/connection-tester i wykonaj test połączenia (i wymaganego oprogramowania).

Zobaczysz okno:

JAK DOŁĄCZYĆ DO WEBINARU?

Jeżeli szkolenie wymaga rejestracji, utrzymasz link do takiego formularza poczta elektroniczną. Będzie to link personalny, który zaprowadzi Cię bezpośrednio do pokoju konferencyjnego, bez uprzedniej rejestracji.

Wejdź na stronę pokoju konferencyjnego, klikając na dostarczony przez nas link z nazwą konferencji.

 

Następnie wpisz swoje imię oraz adres e-mail i naciśnij klawisz 'Wejdź do pokoju':

Po zalogowaniu - do momentu rozpoczęcia konferencji - zobaczysz komunikat:

Natomiast w momencie rozpoczęcia spotkania połączysz się z pokojem konferencyjnym:

PAMIĘTAJ! Na czas wideoprezentacji wyłącz Skype i wszelkie aplikacje, które wykorzystują multimedia (czyli mikrofon i głośniki).

Życzymy miłego odbioru!

Zobacz zapisy ostatnich webinariów

Ważne funkcje w Aplikacji Ramzes i SaldeoSMART | 30 czerwca

 

 

 

 

 

 

Live Chat Software