O czym będziemy mówić?

W obszarze Płac:

  • umowy i rachunki do umów cywilnoprawnych
  • listy dodatkowe
  • Pracowniczy Plan Kapitałowy i Pracowniczy Program Emerytalny
  • ewidencja czasu pracy
  • świadectwo pracy
  • ulga podatkowa dla osób do 26 roku życia
  • skala podatkowa obowiązująca od 2019.10.01
  • zestawienia
  • e-akta

W obszarze księgowości:

  • Archiwa Lat (dane dawnych lat)
  • Przywrócenie udostępniania Modyfikacje OnLine
  • Odtwarzanie indeksów
  • e-Dokumenty – nowe karty kryptograficzne (menu bibliotek)
  • JPK: nr referencyjny oryginału JPK_FA, podgląd XML
  • Biała lista kontrahentów (weryfikacja nr rachunków bankowych
  • weryfikacja podatnika VAT – czy czynny ? (także wg białej listy)
  • wykaz banków (aktualny wykaz nr rozliczeniowych wg NBP EWIB 2.0)
  • KH i PKPiR: Zaliczki PIT w 2019 roku (17,75 %)
  • PKPiR: KUP 75%
  • PKPiR: raty leasingowe
  • Amortyzacja: obsługa limitu 150 tys. zł
  • KH: rozrachunki automatyczne (zapłata wielu faktur)
  • KH: wzory dla KUP 75%
  • KH: e-Sprawozdania Finansowe

 

 

Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny; konieczna jest natomiast rejestracja, która trwa do 28 października br. lub  wyczerpania miejsc.

Szkolenie odbędzie się online, a zatem do jego obejrzenia będą Państwu potrzebne głośniki lub słuchawki i oczywiście dostęp do Internetu. Więcej informacji technicznych zamieszczamy poniżej.

Spotkanie będzie nagrywane; otrzymacie Państwo link do jego zapisu.

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ

 

 

 

 

 

JAK DO NAS DOŁĄCZYĆ?

Wypełnij formularz rejestracyjny

Pamiętaj, że na Twoje zgłoszenie czekamy do 28 października, o ile wcześniej nie wyczerpie się pula miejsc.

Odbierz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz link do pokoju konferencyjnego. Otrzymasz go ponownie godzinę przed konferencją.

30 października przed godziną 11.00 połącz się z pokojem konferencyjnym, korzystając z indywidualnego linku otrzymanego e-mailem.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO UDZIAŁU W WEBINARZE?

Przygotuj komputer ze stałym dostępem do Internetu, z zainstalowaną przeglądarką internetową (najlepiej Mozilla Firefox lub Chrome) oraz głośnikami lub słuchawkami.

Wejdź na stronę: https://ramzes1.clickmeeting.com/zmiany-w-vat-2017/connection-tester i wykonaj test połączenia (i wymaganego oprogramowania).

Zobaczysz okno:

JAK DOŁĄCZYĆ DO WEBINARU?

Jeżeli szkolenie wymaga rejestracji, utrzymasz link do takiego formularza poczta elektroniczną. Będzie to link personalny, który zaprowadzi Cię bezpośrednio do pokoju konferencyjnego, bez uprzedniej rejestracji.

Wejdź na stronę pokoju konferencyjnego, klikając na dostarczony przez nas link z nazwą konferencji.

 

Następnie wpisz swoje imię oraz adres e-mail i naciśnij klawisz 'Wejdź do pokoju':

Po zalogowaniu - do momentu rozpoczęcia konferencji - zobaczysz komunikat:

Natomiast w momencie rozpoczęcia spotkania połączysz się z pokojem konferencyjnym:

 

Zainteresowany? Zgłoś swój udział.

ZAPISZ MNIE