Praca jaką wykonują nasi pracownicy, niezależnie od roli w firmie, jest pracą biurową przy wykorzystaniu telefonu, komputera i udostępnionych przez AuraTech narzędzi informatycznych.

Praca może wiązać się ze sporadycznymi wyjazdami do Klientów i Kontrahentów, a zasady delegacji regulują przepisy prawa.

Tworzymy nieduży ale dobrze zgrany, działający partnersko i oparty na uczciwości i zaufaniu zespół osób, uzupełniających się wiedzą i kompetencjami.

Nasza zespołowa praca oceniana jest przez naszych Klientów na 5.8 (w skali 1-6).

Największą wartością AuraTech są nasi pracownicy i współpracownicy. To oni każdego dnia, dzięki swojemu profesjonalizmowi i dojrzałości zawodowej, tworzą markę naszej firmy.

Grażyna Sroczyńska CEO AuraTech

Dlaczego warto z nami pracować?

Mamy jasno określone zasady pracy:

  • umowa o pracę (pierwsza umowa na czas próbny, kolejna na czas nieokreślony)
  • możliwość telepracy lub pracy hybrydowej
  • praca w godzinach 8-16, w dni robocze
  • godziny pracy wykorzystujemy efektywnie i szanujemy swój czas prywatny
  • tworzymy transparentne zasady pracy, w tym m.in.:
    • kodeks etyczny oraz zasady postępowania w biznesie
    • wewnętrzna polityka antymobbingowa
    • regulamin zasad zachowania poufności i przeciwdziałania nieuczciwej konkurencji
    • zarządzenie w sprawie czasu pracy, w tym m.in.:
      • zasady rejestracji czasu pracy i wyjść prywatnych (aktualnie korzystamy z enova365);
      • zasady pracy w godzinach nadliczbowych, ich zgłaszania oraz rozliczania;

 

Benefity:

  • prywatna opieka medyczna;
  • dodatkowy dzień wolny za zaangażowanie wolontarialne;
  • premie jubileuszowe;
  • premia za pomysły;
  • premie za rekomendacje;
  • spotkania integracyjne i upominki okolicznościowe;
  • dofinansowanie do okularów korekcyjnych;
  • fundusz socjalny, który zapewnia m.in. pożyczki na cele mieszkaniowe lub inne przypadki losowe;
  • ubezpieczenie NNW 24h/d.

 

POZNAJ WARTOŚCI, NA KTÓRYCH BUDUJEMY FIRMĘ

SZACUNEK

Szanujemy i wspieramy się wzajemnie

RÓŻNORODNOŚĆ

Nasza różnorodność jest naszym atutem

INTERMENTORING

Intermentoring jest naszą siłą sprawczości i skuteczności

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Wykonujemy naszą pracę najlepiej jak potrafimy i bierzemy za nią odpowiedzialność

KREATYWNOŚĆ

Cenimy pomysłowość i kreatywność ponad hierarchię

 

UCZCIWOŚĆ

Dostarczamy to, co obiecujemy - dotrzymujemy słowa

DOSKONALENIE

"Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi" - Napoleon Bonaparte - błędy traktujemy wyłącznie jako naukę i źródło naszego doskonalenia

ETYKA W DZIAŁANIACH

Jesteśmy wobec siebie uczciwi i postępujemy etycznie

KOMUNIKACJA

Stawiamy na otwartą komunikację - nie zakładamy niczego z góry, dopytujemy

PRZESTRZEGANIE ZASAD

Przestrzegamy ustalonych zasad

 

POZNAJ ETAPY REKRUTACJI

Etap 1. Preselekcja kandydatów na podstawie CV;
Etap 2. Spotkanie I - online lub na miejscu w siedzibie AuraTech z wybranym kandydatami z etapu 1;
Etap 3. Wybór grupy osób (tzw. short list) które, w naszej opinii, osobowościowo i kompetencyjnie, najlepiej uzupełnią zespół, do którego prowadzona jest rekrutacja;
Etap 4. Spotkanie II - rozmowa online/telefoniczna lub na miejscu w siedzibie AuraTech, z kandydatami z "short list". Spotkanie prowadzą liderzy zespołu lub osoby merytoryczne.
Etap 5. Wybór kandydata;
Etap 6. Złożenie oferty kandydatowi;
Etap 7. Podziękowanie uczestnikom spotkań za udział w procesie rekrutacji.

 

Uwaga! W zależności od zainteresowania ogłoszeniem, zastrzegamy sobie, że spotkania prowadzone są tylko z kandydatami wybranymi w procesie preselekcji CV.

 

ZATRUDNIAMY MAMY!

W naszej firmie z wielką chęcią zatrudniamy Kobiety, w tym i mamy. Wiemy z doświadczenia, że to właśnie kobiety, mające dużo obowiązków rodzinnych, potrafią znakomicie zorganizować sobie dzień pracy i efektywnie go wykorzystać.

Jeśli jesteś mamą, ale już świadomie dysponujesz czasem na pracę zawodową w pełnym etacie, aplikuj do nas!

U nas nieważna jest płeć. Liczą się osobowość, dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy i kompetencje.

 

NASZE OFERTY PRACY

Specjalista ds. kadr i płac

Wymagania

  • znajomości zagadnień płacowo – kadrowych,
  • doświadczenia w samodzielnym zakładaniu i prowadzeniu akt osobowych, sporządzaniu dokumentów z zakresu prawa pracy, kompleksowym sporządzaniu list płac, raportów płacowych, przygotowywaniu deklaracji ZUS oraz informacji PIT, rozliczaniu umów cywilnoprawnych,
  • bardzo dobrej znajomości prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego,
  • doświadczenia w obsłudze programów płacowo – kadrowych, programu Płatnik oraz programów biurowych (Word, Excel itp.),
  • dyspozycyjności, kreatywności, samodzielności, komunikatywności, cierpliwości, zaangażowania,
  • doskonałych umiejętności interpersonalnych,
  • dobrej organizacji pracy.

Oferta

  • opieka serwisowa nad programami z grupy płacowo - kadrowej w tym: współpraca z użytkownikami systemu, analiza potrzeb klienta,
  • wprowadzanie zmian i modyfikacji,
  • współpraca z działem programistów w zakresie modyfikacji systemów,
  • przeprowadzanie testów oprogramowania,
  • bieżąca obsługa Klienta, świadczenie usług wsparcia merytorycznego oraz technicznego,
  • przeprowadzanie ustawień i konfiguracji na rzecz Klienta,
  • prowadzenie szkoleń/prezentacji dla Klientów z obsługi programów,
  • współpraca z działem handlowym w procesie opracowywania oferty dla Klientów.
Aplikuj

Specjalista ds. sprzedaży

Wymagania

  • doskonała organizacja pracy oraz dokładność w realizacji powierzonych zadań,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • kreatywność, samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, cierpliwość, zaangażowanie,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista,
  • prawo jazdy Kat. B.

Oferta

  • bieżąca i posprzedażna obsługa Klientów,
  • pozyskiwanie nowych Klientów,
  • opracowywanie ofert handlowych oraz materiałów szkoleniowych
  • przeprowadzanie szkoleń i prezentacji produktów,
  • wspomaganie działań reklamowych (ATL i BTL) i promocyjnych
Aplikuj

Specjalista d.s. wdrożeń systemów klasy ERP

Wymagania

  • wiedza i doświadczenie informatyczne (w tym dobrej znajomość sprzętu, sieci komputerowych, środowiska Windows, baz danych typu SQL),
  • wiedza i doświadczenie w obsłudze i wdrażaniu systemów klasy ERP,
  • bardzo dobra znajomości zagadnień magazynowo-sprzedażowych i/lub finansowo-księgowych
  • dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność, komunikatywność, odporności na stres, cierpliwości, zaangażowanie,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne oraz umiejętność prezentowania rozwiązań IT,
  • dobra organizacja pracy i duża świadomość aktualnych potrzeb informatycznych firm.

Oferta

  • pełna koordynacja projektów wdrożeniowych oraz odpowiedzialność nad ich przebiegiem (jakość, terminowość) - analiza biznesowa potrzeb, nadzór powdrożeniowy, modyfikacje,
  • prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej,
  • opieka serwisowa i techniczna nad programami: analiza zmian, współpraca z użytkownikami systemu, przeprowadzanie testów oprogramowania,
  • analiza zachowań i potrzeb użytkowników,
  • bieżąca obsługa Klienta - świadczenie usług wsparcia merytorycznego i technicznego,
  • przeprowadzanie prezentacji i szkoleń dla Klientów z obsługi i funkcjonalności programów,
  • współpraca z działem handlowym w procesie pozyskiwania nowych Klientów – tworzenie ofert merytorycznych obejmujących zakres, harmonogram i budżet.
Aplikuj

 

Zgłoszenie rekrutacyjne

Aplikacja