NASZE OFERTY PRACY

01.02.2017

Konsultant d.s. systemów magazynowo - sprzedażowych

Wymagania

  • znajomość zagadnień magazynowo – sprzedażowych
  • doświadczenie w obsłudze programów magazynowo – sprzedażowych,
  • doświadczenie informatyczne (w tym dobra znajomość sprzętu, sieci komputerowych, środowiska Windows),
  • dyspozycyjnoś, kreatywność, samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, cierpliwość, zaangażowanie,
  • doskonałe umiejętności interpersonalnych,
  • dobra organizacja pracy.

Oferta

  • opieka serwisowa nad programami z grupy magazynowo - sprzedażowych w tym: analiza zmian, współpraca z użytkownikami systemu,
  • bieżąca obsługa Klienta, świadczenie usług wsparcia merytorycznego (w tym help desk), aktualizacja dokumentacji użytkownika,
  • przeprowadzanie szkoleń dla Klientów z obsługi programów,
  • przeprowadzanie testów oprogramowania,
  • współpraca w zakresie kierunku rozwoju i modyfikacji systemu,
  • udział we wdrożeniach,
  • instalacja, serwis kas i drukarek fiskalnych oraz ich przeglądy,
  • bieżąca współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji usług oraz pozyskiwania nowych klientów.
Aplikuj

21 listopada 2016

Specjalista d.s. wdrożeń systemów ERP w obszarze handlowo-magazynowym

Wymagania

  • wiedzy i doświadczenia informatycznego (w tym bardzo dobrej znajomość sprzętu, sieci komputerowych, środowiska Windows, baz danych typu SQL),
  • wiedzy i doświadczenia w obsłudze i wdrażaniu systemów klasy ERP,
  • bardzo dobrej znajomości zagadnień magazynowo-sprzedażowych,
  • dyspozycyjności, kreatywności, samodzielności, komunikatywności, odporności na stres, cierpliwości, zaangażowania,
  • doskonałych umiejętności interpersonalnych oraz umiejętności prezentowania rozwiązań IT,
  • dobrej organizacji pracy i dużej świadomości aktualnych potrzeb informatycznych firm.
  • prawo jazdy kat. B.
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie we wdrażaniu enova365.

Oferta

  • pełna koordynacja projektów wdrożeniowych oraz odpowiedzialność nad ich przebiegiem (jakość, terminowość) - analiza biznesowa potrzeb, nadzór powdrożeniowy, modyfikacje),
  • prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej,
  • opieka serwisowa i techniczna nad programem handlowo-magazynowymi (w tym CRM oraz obieg dokumentów): analiza zmian, współpraca z użytkownikami systemu, przeprowadzanie testów oprogramowania,
  • analiza zachowań i potrzeb użytkowników,
  • bieżąca obsługa Klienta - świadczenie usług wsparcia merytorycznego i technicznego,
  • przeprowadzanie prezentacji i szkoleń dla Klientów z obsługi i funkcjonalności programów,
  • współpraca z działem handlowym w procesie pozyskiwania nowych Klientów – tworzenie ofert merytorycznych obejmujących zakres, harmonogram i budżet.
Aplikuj
Live Chat Software