CO TO JEST SaldeoSMART

Kilka słów o systemie dla nowoczesnych firm

SaldeoSMART to innowacyjne rozwiązanie, wykorzystujące technologię OCR (Optical Character Recognition), przygotowane z myślą o usprawnieniu pracy biur rachunkowych i działów księgowych w firmach.
Automatyczne odczytywanie danych ze skanów faktur umożliwia ich szybkie zdigitalizowanie (oraz zarchiwizowanie); po merytorycznej akceptacji dane są importowane do systemu finansowo-księgowego, co znacznie przyspiesza proces księgowania.
Konto klienckie daje klientom biura rachunkowego nie tylko dostęp do archiwum swoich dokumentów, ale także raportowania, prowadzenia rozrachunków czy elektronicznych płatności.

ZALETY SYSTEMU

Czyli co SaldeoSMART zmieni w Twojej firmie

WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ PRACY

Przyspieszy powtarzalną pracę związaną z ręcznym wprowadzaniem dokumentów; umożliwi automatyzację i obsługę procesów równolegle.

DOSTĘP DO BEZPIECZNEGO ARCHIWUM

Dostęp 24/7 do doskonale zabezpieczonego elektronicznego archiwum dokumentów. Podgląd oryginalnych dokumentów uzyskasz także w swoim programie księgowym.

OSZCZĘDNOŚĆ

Rozpoznawanie faktur poprzez system OCR pozwala obniżyć nawet o 40% koszty wprowadzania dokumentów.

WIĘCEJ KORZYŚCI DLA TWOJEGO KLIENTA

Klient biura rachunkowego nie musi już dostarczać papierowych dokumentów! Mając je online może je podejrzeć w każdej chwili. W panelu kliencki uzyskuje także dostęp do dodatkowych funkcjonalności.

SaldeoSMART jest rozwiązaniem dla firm nowoczesnych i otwartych na zmiany, wymaga bowiem od użytkownika sporego wysiłku, zwłaszcza na początkowym etapie. Inspiruje do ponownego przemyślenia organizacji pracy w firmie i aktywnego uczestnictwa we wdrożeniu systemu. SaldeoSMART zrywa z tradycyjnym modelem pracy - szczególnie w biurach rachunkowych - eliminując rutynowe i powtarzalne czynności wykorzystując przy tym nowoczesne technologie.

SaldeoSMART to nie tyle system informatyczny, ile filozofia pracy.

SaldeoSMART W DWÓCH ODSŁONACH

Poznaj różne sposoby pracy na systemie

ODCZYTYWANIE DOKUMENTÓW

Moduł wspierający głównie (lecz nie tylko) pracę biur rachunkowych. Sczytuje dane z faktur i eksportuje je do programu księgowego. Umożliwia obsługę wielu firm, dając przy tym klientowi dostęp do swoich danych poprzez konto klienckie. Dostępny w formie stacjonarnej (licencyjnej) i online (abonament miesięczny).

DODAWANIE DOKUMENTÓW DO SYSTEMU

Plik z fakturami w PDF wygenerowanymi z programu do fakturowania lub magazynowego dodajesz do aplikacji. Jeśli otrzymujesz papierowe faktury nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo, lecz za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem możesz zeskanować paczkę dokumentów. System sam je podzieli i odczyta z nich potrzebne księgowości dane.

Weryfikacja i kategoryzacja faktur

Podgląd dokumentu ułatwi Ci zweryfikowanie danych i nadanie im kategorii (o ile nie zdefiniowałeś ich na etapie dodawania dokumentu) zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym. Do dokumentu możesz także dodać komentarz, załączniki i powiązania z innym dokumentem.

Eksport dokumentów do programu księgowego lub JPK

Dzięki schematom importu dostosowanym do nadanych wcześniej kategorii dokumentów, szybko zaksięgujesz zaimportowane faktury. W każdej chwili podejrzysz skan oryginału w swoim programie księgowym. Z SaldeoSMART możesz także wyeksportować faktury do pliku JPK (Jednolity Plik Kontrolny).

OBIEG DOKUMENTÓW

To nowoczesna aplikacja do elektronicznego obiegu dokumentów dla wymagających użytkowników. SaldeoSMART to obieg tworzony indywidualnie dla każdej firmy, wyposażony w inteligentny system odczytywania danych ze skanów faktur papierowych oraz posiadający opcję importu do programu księgowego.

DODAWANIE DOKUMENTÓW DO SYSTEMU

Dokumenty w formie elektronicznej (otrzymane w wersji graficznej bądź zeskanowane) dodajesz do aplikacji, która odczyta z nich potrzebne księgowości dane oraz informacje istotne dla obiegu dokumentów w Twojej firmie.

Wprowadzanie dokumentów w elektroniczny obieg

Odczytany dokument automatycznie trafia w odpowiedni obieg dokumentów – od rejestracji w systemie, przez proces opisu merytorycznego, wieloetapową akceptację do archiwizacji. Nie trzeba sięgać po papierowe dokumenty – ich podgląd jest widoczny na monitorze. Zawsze wiesz na jakim etapie jest dokument i kto obecnie nad nim pracuje. Ostatnim etapem pracy z fakturami jest ich kategoryzacja pod kątem ich wysyłki do systemu księgowego.

Import dokumentów do systemu ERP lub programu księgowego

Aplikacja jest zintegrowana z ponad 30-stoma programami księgowymi oraz posiada elektroniczne archiwum, która umożliwia podgląd bezpośrednio w programami księgowym oraz wyszukanie faktury po pozycji.

JAK POZNAĆ I WDROŻYĆ SaldeoSMART

Zobacz proces krok po kroku

Zaprezentujemy Ci możliwości systemu podczas darmowej prezentacji

Zanalizujemy Twoje potrzeby i przedstawimy koszty zakupu i wdrożenia wraz z harmonogramem.

Odbierzemy Twoje zamówienie lub podpiszemy umowę zależnie od wersji produktu

Wdrożymy system i przeszkolimy Cię z jego obsługi

Będziemy do Twojej dyspozycji zgodnie z zasadami opieki posprzedażnej

Live Chat Software