Ankieta satysfakcji Klientów 2019

Szanowni Państwo,
Chcemy odpowiadać na Państwa oczekiwania i potrzeby, rozwijając wartościowe produkty i usługi. Niezbędna jest do tego znajomość Państwa opinii na temat obszarów naszej działalności, którą chcielibyśmy zbadać niniejszą ankietą. Badanie składa się z 12 pytań z odpowiedziami do wyboru i zajmie Państwu około 5 minut.

Nie ukrywamy, że liczymy na szczere opinie oraz podanie powodu ewentualnych ocen negatywnych.
Oczywiście z radością poznamy Państwa argumentację przy wyborach pozytywnych. Będzie to dla nas sygnał, w których obszarach nasze działania są słuszne.

Zapewniamy, że wszelkie Państwa głosy będą przez nas dogłębnie analizowane.

Wdzięczni na poświęcenie nam czasu, na zakończenie ankiety zaprosimy Państwa do wyboru upominku, spośród przygotowanych przez nas propozycji.

Dziękujemy za Państwa zaangażowanie!
zarząd AURA Technologies Sp. z.o.o.
Proszę o ocenę poziomu Państwa zadowolenia z poszczególnych produktów
LEGENDA: 6 - produkt przerósł moje oczekiwania, ponieważ; 5 - jestem bardzo zadowolony/a ponieważ; 4- jestem zadowolony/a ponieważ; 3 - nie mam zdania ponieważ; 2 - jestem niezadowolony/a ponieważ; 1 - jestem bardzo niezadowolony/a ponieważ; 0 - nie korzystam
Bardzo prosimy o komentarz przy wyborze negatywnej oceny.
6
5
4
3
2
1
0
Proszę o ocenę ogólnego poziomu Państwa zadowolenia ze współpracy z naszymi pracownikami
LEGENDA: 5 - jestem bardzo zadowolony/a ponieważ; 4- jestem zadowolony/a ponieważ; 3 - nie mam zdania ponieważ; 2 - jestem niezadowolony/a ponieważ; 1 - jestem bardzo niezadowolony/a ponieważ;
Bardzo prosimy o komentarz przy wyborze negatywnej oceny.
5
4
3
2
1
Proszę ocenić poziom Państwa zadowolenia z poszczególnych kompetencje działu handlowego
LEGENDA: 5 - jestem bardzo zadowolony/a ponieważ; 4 - jestem zadowolony/a ponieważ; 3 - nie mam zdania ponieważ; 2 - jestem niezadowolony/a ponieważ; 1 - jestem bardzo niezadowolony/a ponieważ
Bardzo prosimy o komentarz przy wyborze negatywnej oceny.
5
4
3
2
1
Proszę ocenić poziom Państwa zadowolenia z poszczególnych kompetencje działu obsługi klienta (DOK)
LEGENDA: 5 - jestem bardzo zadowolony/a ponieważ; 4 - jestem zadowolony/a ponieważ; 3 - nie mam zdania ponieważ; 2 - jestem niezadowolony/a ponieważ; 1 - jestem bardzo niezadowolony/a ponieważ
Bardzo prosimy o komentarz przy wyborze negatywnej oceny.
5
4
3
2
1
Proszę ocenić poziom Państwa zadowolenia z poszczególnych kompetencje działu wsparcia technicznego (dział serwisu i dział wdrożeń)
LEGENDA: 5 - jestem bardzo zadowolony/a ponieważ; 4 - jestem zadowolony/a ponieważ; 3 - nie mam zdania ponieważ; 2 - jestem niezadowolony/a ponieważ; 1 - jestem bardzo niezadowolony/a ponieważ;
Bardzo prosimy o komentarz przy wyborze negatywnej oceny.
5
4
3
2
1
Jak w porównaniu z konkurencją oceniają Państwo jakość naszych usług/produktów?
Dlaczego kupują Państwo rozwiązania softwaerowe również u innych dostawców?
Jaką ogólną ocenę wystawilibyście Państwo naszej firmie?
Gdybyś miał(a) bezpośredni wpływ na AuraTech, jaką jedną rzecz chciał(a)byś poprawić/udoskonalić w naszych produktach/usługach/ w obsłudze Klienta/ czy wsparciu technicznym?
Nic bym nie zmienił/a
Zmienił/a bym następują rzecz*
Co wg Pana/Pani jest naszym głównym atutem i wyróżnia nas na rynku?
Przy zakupie oprogramowania jakie TRZY (3) cechy z poniższych są dla Ciebie najważniejsze?
    1. Bogata funkcjonalność
    2. Możliwość dopasowania programu do naszych oczekiwań
    3. Szybki dostęp do wsparcia technicznego
    4. Prestiżowość rozwiązania
    5. Mobilność rozwiązania (dostęp do rozwiązania z każdego miejsca na świecie i z każdego urządzenia)
    6. Dostęp na żądanie – korzystanie z usługi wtedy kiedy jej potrzebuję , bez konieczności instalowania oprogramowania na moich serwerach (wynajem oprogramowania)
    7. Długi okres gwarancyjny
    8. Priorytetowość reakcji na moje zgłoszenia
    9. Niska cena
    W jaki sposób chcieliby Państwo otrzymywać informacje od AuraTech?
    Nagroda za ankietę :)
    Pozostaw nam swoje dane, abyśmy mogli dostarczyć Ci nagrodę.