Jesteś zadowolony z wielofunkcyjnej platformy SaldeoSMART? Podziel się tą informacją z innymi. Od 1 czerwca rusza nowa odsłona Programu Poleceń SaldeoSMART.
Pozwól SaldeoSMART usprawnić działanie Twojego biura. Importuj do księgowości dane z faktury bez ich przepisywania. Ciesz się bezpiecznym archiwum dokumentów i wymieniaj informacje z Twoimi klientami online.
Umów się na prezentację. Poświęć nam 30 minut, aby oszczędzić 40% czasu miesięcznie
PRAWIE 10-LETNIE DOŚWIADCZENIE
Pracując dla Ciebie wykorzystamy bogate doświadczenie zdobyte w obsłudze firm różnej wielkości i różnych branż
ZNAJOMOŚĆ WIELU PROGRAMÓW KSIĘGOWYCH
Integrujemy SaldeoSMART z wieloma programami księgowymi (m.in. enova365, Sage, Comarch, Insert, Streamsoft, Raks, Wapro, Aplikacja Ramzes)
WIEDZA POTWIERDZONA CERTYFIKATAMI
Damy Ci gwarancję najwyższej jakości usług, ponieważ należymy do nielicznej grupy firm posiadającej certyfikację producenta SaldeoSMART ze wszystkich modułów
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA
Zadbamy o wszystkie elementy wdrożenia oraz wsparcie powdrożeniowe. U nas otrzymasz kompleksowe usługi takie jak: analiza przedwdrożeniowa, wdrożenie, szkolenia, opieka techniczna
Asystent biura

od 139 zł netto/m-c
Stworzony z myślą o klientach biur rachunkowych i komunikacji pomiędzy biurem a klientami.
- wystawianie faktur przez klientów biura
- eksport faktur do KSeF
- OCR faktur zakupu (do 20 kredytów/m-c.)
- raportowanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
- integracja z systemem księgowym
Asystent księgowego

od 239 zł netto/m-c
System dla biur rachunkowych, który doskonale organizuje i automatyzuje pracę księgowych.
- OCR faktur zakupu
- automaty księgujące
- odczytywanie wyciągów bankowych
- fakturowanie dla klientów (dla 3 klientów)
- integracja z systemem księgowym
Specjalista

od 349 zł netto/m-c
Idealny dla biur rachunkowych, które oprócz automatyzacji pracy swojego biura chcą zagwarantować dodatkowe korzyści swoim klientom.
- fakturowanie dla klientów biura
- eksport faktur do KSeF
- OCR faktur zakupu i wyciągów bankowych
- automaty księgujące
- integracja z systemem księgowym
- raportowanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
- rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników biura
- obsługa zadań cyklicznych
- zaawansowane raporty i zestawienia
- narzędzia do komunikacji z klientami
Ekspert

od 699 zł netto/m-c
Dla biur rachunkowych i ich klientów doceniających zalety elektronicznego obiegu dokumentów i zaawansowanych narzędzi zarządzania biurem.
- fakturowanie dla klientów biura
- eksport faktur do KSeF
- OCR faktur zakupu i wyciągów bankowych
- automaty księgujące
- indywidualne obiegi faktur i innych dokumentów
- rozbudowane ścieżki akceptacji w obiegu
- integracja z systemem księgowym
- raportowanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
- rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników biura
- zaawansowane statystyki i analizy pracy
- raporty czasu pracy z klientami
- obsługa zadań cyklicznych
- zaawansowane raporty i zestawienia
- narzędzia do komunikacji z klientami
Twój asystent

0 zł
Doskonały na start. Umożliwia wystawienie 5 faktur w miesiącu.
- fakturowanie (do 5 faktur/m-c.)
- wysyłka faktur do KSeF (do 5 faktur/m-c.)
- OCR faktur zakupu (5 kredytów/m-c.)
- elektroniczne archiwum dokumentów (do 20 dokumentów/m-c.)
- generowanie przelewów
Asystent firmy

od 228 zł netto/rok
Kompleksowy system do wystawiania faktur online.
- wystawianie faktur (bez limitu)
- eksport faktur do KSeF (bez limitu)
- OCR faktur zakupu (20 kredytów/m-c.)
- generowanie przelewów
- e-Teczki
Specjalista

od 319 zł netto/m-c
Doskonały do automatyzacji procesów i wyeliminowania powtarzalnych czynności w firmie.
- wystawianie faktur (bez limitu)
- eksport faktur do KSeF (bez limitu)
- OCR faktur i wyciągów bankowych
- generowanie przelewów
- e-Teczki
- automatyzacja rozliczeń transakcji bankowych
- zarządzanie firmą (podstawowe)
- Integracja z systemem księgowym
Ekspert

od 579 zł netto/m-c
Pozwala na pełną digitalizację obiegu dokumentów oraz zaawansowaną automatyzację procesów w firmie.
- wystawianie faktur (bez limitu)
- eksport faktur do KSeF (bez limitu)
- OCR faktur i wyciągów bankowych
- indywidualny obieg faktur i innych dokumentów
- rozbudowany proces akceptacji dokumentów w obiegu
- generowanie przelewów
- e-Teczki
- podgląd własnej teczki pracownicze
- obsługa zaliczeń pracowniczych
- automatyzacja rozliczeń transakcji bankowych
- zaawansowane funkcje zarządzania firmą
- integracja z systemem księgowym
WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ PRACY
Przyspieszy powtarzalną pracę związaną z ręcznym wprowadzaniem dokumentów; umożliwi automatyzację i obsługę procesów równolegle.
DOSTĘP DO BEZPIECZNEGO ARCHIWUM
Dostęp 24/7 do doskonale zabezpieczonego elektronicznego archiwum dokumentów. Podgląd oryginalnych dokumentów uzyskasz także w swoim programie księgowym.
OSZCZĘDNOŚĆ
Rozpoznawanie faktur poprzez system OCR pozwala obniżyć nawet o 40% koszty wprowadzania dokumentów.
WIĘCEJ KORZYŚCI DLA TWOJEGO KLIENTA
Klient biura rachunkowego nie musi już dostarczać papierowych dokumentów! Mając je online może je podejrzeć w każdej chwili. W panelu klienta uzyskuje także dostęp do dodatkowych funkcjonalności.
Podstawą sukcesu SaldeoSMART jest wysoce skuteczny OCR faktur, który odczytuje dane księgowe. Ale SaldeoSMART to znacznie więcej niż komputerowy odczyt dokumentów. To rozbudowana platforma automatyzująca pracę biur rachunkowych i działów księgowości, z której korzysta obecnie 150 000 firm. Dołącz do nich!
SaldeoSMART to nie tyle system informatyczny, ile filozofia pracy.
Co to jest SaldeoSMART?
SaldeoSMART to nowoczesna platforma online automatyzująca pracę księgowości i biur rachunkowych. Obejmuje programy do fakturowania, organizacji pracy, system OCR do odczytu faktur oraz elektroniczny obieg dokumentów. Eksportuje dane księgowe do większości systemów finansowo-księgowych.
Czy, aby korzystać z SaldeoSMART w wersji online należy podpisać umowę?
Nie. Wystarczy wypełnić zamówienie i zaakceptować regulamin korzystania z systemu.
Czy można przetestować SaldeoSMART?
Niektóre pakiety i funkcje można przetestować przed zakupem systemu. Bardziej zaawansowane funkcje SaldeoSMART - ze względu na konieczność uprzedniej konfiguracji systemu - nie występują w wersji demo. Wszystkie funkcje jednak mogą Państwo zobaczyć podczas darmowej prezentacji systemu. Zapraszamy do spotkania z nami.
Czy trzeba kupić specjalny skaner planując wdrożenie SaldeoSMART?
Jeżeli otrzymujecie faktury wyłącznie w formie papierowej, faktycznie dobry skaner będzie potrzebny, ale absolutnie nie jest to konieczne do uruchomienia SaldeoSMART; jeżeli natomiast otrzymujecie dokumenty elektronicznej można m.in. uruchomić wczytywanie faktur z pliku lub przesłać je mailem bezpośrednio do SaldeoSMART.
Co to jest Panel klienta biura rachunkowego?
Panel klienta SaldeoSMART to darmowe konto dla klienta biura rachunkowego posiadającego SaldeoSMART. Każde biuro rachunkowe może udostępnić swoim klientom dostęp do tego panelu. W efekcie obie strony pracują na tej same bazie dokumentów, co jeszcze bardziej usprawnia komunikację. Kliknij i przeczytaj więcej >>>
Gdzie przechowywane są faktury wysyłane do SaldeoSMART?
W przypadku korzystania z wersji programu online (abonament) dokumenty zapisywane są na serwerach zewnętrznych (infrastruktura producenta systemu). W przypadku nabycia licencji standardowej, faktury przechowywane są na serwerze klienta, który dba o ich bezpieczeństwo.
Jak długo przechowywane są faktury w przypadku wynajmu SaldeoSMART?
Dla pakietów SaldeoSMART: Asystent biura, Asystent księgowego i Specjalista okres przechowywania dokumentów wynosi 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku. Dla pakietu SaldeoSMART Ekspert - okres przechowywania dokumentów jest bezterminowy, przez cały okres trwania umowy.
Czy w SaldeoSMART można wystawiać faktury?
Tak. Wszystkie pakiety SaldeoSMART dają możliwość wystawiania faktury. Niektóre pakiety (SaldeoSMART dla biura Asystent księgowego i SaldeoSMART dla firmy Twój asystent) posiadają ograniczenia co do liczby wystawionych dokumentów.
Czy SaldeoSMART obsługuje obieg dokumentów?
Tak. W ramach pakietu Ekspert można skonfigurować elektroniczny obieg dokumentów. Najczęściej wykorzystywany jest do akceptacji faktur kosztowych, ale możliwe jest procedowanie także innych dokumentów, jak umowy czy pisma. Warto podkreślić, że w przypadku firm prowadzonych przez biura rachunkowego, dostęp do obiegu mogą uzyskać zarówno pracownicy firmy jak i księgowa, co znacznie usprawnia księgowania dokumentów kosztowych.
Czy SaldeoSMART działa na urządzeniach mobilnych?
Tak. W ramach Aplikacji mobilnej SaldeoSMART można wygodnie korzystać z systemu także na telefonie. W ramach aplikacji można m.in. wystawiać faktury, dodawać dokumenty do systemu i procedować je w obiegu dokumentów.
Czy uruchamiając SaldeoSMART można korzystać z gotowych integracji z programem księgowym?
Tak. SaldeoSMART zintegrowane jest z ponad trzydziestoma programami księgowymi, w tym. m.in. Comarch XL, enova365, Insert, Microsoft Dynamics, Aplikacja Ramzes, Sage, Raks, Wapro.
Czy w SaldeoSMART współdziała z KSeF (Krajowy Rejestr e-Faktur)?
Tak. SaldeoSMART wysyła faktury wystawione w systemie do Krajowego Systemu e-Faktur. Docelowo SaldeoSMART będzie także odbierać je z platformy KSeF i eksportować je do systemu finansowo-księgowego.
zadzwoń lub napisz 022 460 5 490, saldeosmart@auratech.pl
Zastanawiasz się, czy SaldeoSMART sprawdzi się u Ciebie?
Zobacz, jak program do odczytywania faktur uporządkował działanie naszej firmy.
20 lutego 2023
Nowości w aplikacji mobilnej SaldeoSMART
20 lutego 2023
Nowości w aplikacji mobilnej SaldeoSMART
Dostępna jest najnowsza wersja aplikacji mobilnej SaldeoSMART oznaczona numerem 1.26. Jakie nowości udostępnił producent?
7 marca 2023
SaldeoSMART wersja 3.2.
7 marca 2023
SaldeoSMART wersja 3.2.
Przeczytaj, jakie nowości pojawiły się w SaldeoSMART wersja 3.2.
1 czerwca 2022
Nowa odsłona Programu Poleceń SaldeoSMART
1 czerwca 2022
Nowa odsłona Programu Poleceń SaldeoSMART
Zapraszamy do kontaktu z nami. Udzielimy wszelkich informacji na temat Programu Poleceń SaldeoSMART.
20 kwietnia 2022
Panel klienta w SaldeoSMART
20 kwietnia 2022
Panel klienta w SaldeoSMART
Przypomnijmy - biura rachunkowe korzystające z Odczytu dokumentów SaldeoSMART mogą włączyć swoim klientom dostęp do darmowego panelu klienta.
Co dzięki temu zyska klient biura?
Panel klient pozwala na:
- ewidencję faktur kosztowych
- dostęp do zaawansowanej wyszukiwarki faktur
- dostęp do bezpiecznego, elektroniczne archiwum z możliwością podglądu dowolnej faktury
- dostęp do rozliczeń księgowych przesłanych przez biuro
- możliwość generowanie elektronicznych przelewów (także zbiorczych) oraz prowadzenie wygodnych rozrachunków
- wygodne raporty i analizy
Jak włączyć klientowi dostęp do Panelu?
Uruchomienie Panelu klienta odbywa się po stronie biura rachunkowego z poziomu Odczytu dokumentów; instrukcję zamieszczamy w naszej bazie wiedzy: https://bit.ly/3vzlRTA.
Działanie Panelu klienta prezentujemy na krótkim filmie: youtu.be/r9fYi8vcqMQ
17 grudnia 2021
SaldeoSMART a KSeF
17 grudnia 2021
SaldeoSMART a KSeF
W ślad za komunikatem producenta SaldeoSMART informujemy, że system będzie współpracował z platformą KSeF.
Obecnie trwają prace nad połączeniem obu systemów. Docelowo SaldeoSMART będzie zarówno wysyłać wystawione faktury do KSeF, jak i pobierać dokumenty z Krajowego Rejestru e-Faktur.