Do czego służy SaldeoSMART?

SaldeoSMART to platforma dostępna przez przeglądarkę (online lub stacjonarna), obejmująca programy do fakturowania, organizacji pracy, system OCR do odczytu faktur oraz elektroniczny obieg dokumentów. Jest doskonałym rozwiązaniem dla biur rachunkowych i działów księgowości w każdej firmie.

 

Zobacz system na żywo. Poświęć nam 30 minut, aby oszczędzić 40% czasu miesięcznie

Więcej o SaldeoSMART

Więcej o SaldeoSMART
Oświadczenia
Oświadczenia

 

 

Dlaczego warto nam zaufać?

Wdrożenie programu do odczytu dokumentów czy elektronicznego obiegu dokumentów wymaga wiedzy i doświadczenia. My je mamy!

DOŚWIADCZENIE

SaldeoSMART wdrażamy już prawie 10 lat; mamy ogromne doświadczenie w obsłudze firm różnej wielkości i różnych branż.

WSZECHSTRONNOŚĆ

Integrujemy system z wieloma programami księgowymi (m.in. enova365, Sage, Comarch, Insert, Streamsoft, Raks, Wapro, Aplikacja Ramzes)

WIEDZA

Należymy do nielicznej grupy firm posiadającej certyfikację producenta SaldeoSMART ze wszystkich modułów.

KOMPLEKSOWOŚĆ

Świadczymy kompleksowe usługi - analiza przedwdrożeniowa, wdrożenie, szkolenie, opieka techniczna.

AuraTech i SaldeoSMART w opiniach klientów

Kliknij na rekomendacje i przeczytaj więcej

 

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ O SALDEOSMART?

Zamów kontakt, oddzwonimy do Ciebie

 

ZAMÓW KONTAKT

 

 

Wybierz swój pakiet SaldeoSMART

Poznaj funkcje SaldeoSMART dla firm i biur rachunkowych

 

 

 

Asystent biura

SaldeoSMART asystent biura - fakturowanie dla klientów biura rachunkowego

od 139 zł netto/m-c

Stworzony z myślą o klientach biur rachunkowych i komunikacji pomiędzy biurem a klientami.

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
ZOBACZ FUNKCJE >>>
  • wystawianie faktur przez klientów biura
  • eksport faktur do KSeF
  • OCR faktur zakupu (do 20 kredytów/m-c.)
  • raportowanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
  • integracja z systemem księgowym

 

 

Asystent księgowego

SaldeoSMART - system dla biur rachunkowych, wdrożenie AURA Technologies

od 239 zł netto/m-c

System dla biur rachunkowych, który doskonale organizuje i automatyzuje pracę księgowych.

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
ROZWIŃ FUNKCJE >>>
  • OCR faktur zakupu
  • automaty księgujące
  • odczytywanie wyciągów bankowych
  • fakturowanie dla klientów (dla 3 klientów)
  • integracja z systemem księgowym

 

 

Specjalista

SaldeoSMART Specjalista dla biur rachunkowych, OCR faktury i wyciągów bankowych, fakturowanie

od 349 zł netto/m-c

Idealny dla biur rachunkowych, które oprócz automatyzacji pracy swojego biura chcą zagwarantować dodatkowe korzyści swoim klientom.

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
ROZWIŃ FUNKCJE >>>
  • fakturowanie dla klientów biura
  • eksport faktur do KSeF
  • OCR faktur zakupu i wyciągów bankowych
  • automaty księgujące
  • integracja z systemem księgowym
  • raportowanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
  • rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników biura
  • obsługa zadań cyklicznych
  • zaawansowane raporty i zestawienia
  • narzędzia do komunikacji z klientami

 

 

Ekspert

SaldeoSMART Ekspert - OCR faktury kosztowych i wyciągów bankowych, fakturowanie, elektroniczny obieg dokumentów

od 699 zł netto/m-c

Dla biur rachunkowych i ich klientów doceniających zalety elektronicznego obiegu dokumentów i zaawansowanych narzędzi zarządzania biurem.

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
ROZWIŃ FUNKCJE >>>
  • fakturowanie dla klientów biura
  • eksport faktur do KSeF
  • OCR faktur zakupu i wyciągów bankowych
  • automaty księgujące
  • indywidualne obiegi faktur i innych dokumentów
  • rozbudowane ścieżki akceptacji w obiegu
  • integracja z systemem księgowym
  • raportowanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
  • rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników biura
  • zaawansowane statystyki i analizy pracy
  • raporty czasu pracy z klientami
  • obsługa zadań cyklicznych
  • zaawansowane raporty i zestawienia
  • narzędzia do komunikacji z klientami

 

 

Twój asystent

SaldeoSMART - darmowy program do fakturowania od AuraTech

0 zł

Doskonały na start. Umożliwia wystawienie 5 faktur w miesiącu.

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
ROZWIŃ FUNKCJE >>>
  • fakturowanie (do 5 faktur/m-c.)
  • wysyłka faktur do KSeF (do 5 faktur/m-c.)
  • OCR faktur zakupu (5 kredytów/m-c.)
  • elektroniczne archiwum dokumentów (do 20 dokumentów/m-c.)
  • generowanie przelewów

 

 

Asystent firmy

SaldeoSMART - Asystent firmy to program do fakturowania i wysyłki do KSeF

od 228 zł netto/rok

Kompleksowy system do wystawiania faktur online.

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
ROZWIŃ FUNKCJE >>>
  • wystawianie faktur (bez limitu)
  • eksport faktur do KSeF (bez limitu)
  • OCR faktur zakupu (20 kredytów/m-c.)
  • generowanie przelewów
  • e-Teczki

 

 

Specjalista

SaldeoSMART Specjalista dla firm -  fakturowanie, OCR faktur i wyciągów bankowych, współpraca z KSeF

od 319 zł netto/m-c

Doskonały do automatyzacji procesów i wyeliminowania powtarzalnych czynności w firmie.

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
ROZWIŃ FUNKCJE >>>
  • wystawianie faktur (bez limitu)
  • eksport faktur do KSeF (bez limitu)
  • OCR faktur i wyciągów bankowych
  • generowanie przelewów
  • e-Teczki
  • automatyzacja rozliczeń transakcji bankowych
  • zarządzanie firmą (podstawowe)
  • Integracja z systemem księgowym

 

 

Ekspert

SaldeoSMART Ekspert dla firm - elektroniczny obieg dokumentów, fakturowanie, e-teczki, OCR faktur

od 579 zł netto/m-c

Pozwala na pełną digitalizację obiegu dokumentów oraz zaawansowaną automatyzację procesów w firmie.

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
ROZWIŃ FUNKCJE >>>
  • wystawianie faktur (bez limitu)
  • eksport faktur do KSeF (bez limitu)
  • OCR faktur i wyciągów bankowych
  • indywidualny obieg faktur i innych dokumentów
  • rozbudowany proces akceptacji dokumentów w obiegu
  • generowanie przelewów
  • e-Teczki
  • podgląd własnej teczki pracownicze
  • obsługa zaliczeń pracowniczych
  • automatyzacja rozliczeń transakcji bankowych
  • zaawansowane funkcje zarządzania firmą
  • integracja z systemem księgowym

Zalety SaldeoSMART - systemu do odczytu faktur i obiegu dokumetów

Czyli co się zmieni w Twojej firmie

WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ PRACY

Przyspieszy powtarzalną pracę związaną z ręcznym wprowadzaniem dokumentów; umożliwi automatyzację i obsługę procesów równolegle.

DOSTĘP DO BEZPIECZNEGO ARCHIWUM

Dostęp 24/7 do doskonale zabezpieczonego elektronicznego archiwum dokumentów. Podgląd oryginalnych dokumentów uzyskasz także w swoim programie księgowym.

OSZCZĘDNOŚĆ

Rozpoznawanie faktur poprzez system OCR pozwala obniżyć nawet o 40% koszty wprowadzania dokumentów.

WIĘCEJ KORZYŚCI DLA TWOJEGO KLIENTA

Klient biura rachunkowego nie musi już dostarczać papierowych dokumentów! Mając je online może je podejrzeć w każdej chwili. W panelu klienta uzyskuje także dostęp do dodatkowych funkcjonalności.

Podstawą sukcesu SaldeoSMART jest wysoce skuteczny OCR faktur, który sczytuje dane i importuje je do programów księgowych. Ale SaldeoSMART to znacznie więcej niż komputerowy odczyt dokumentów. To rozbudowana platforma automatyzująca pracę biur rachunkowych i działów księgowości, z której korzysta obecnie 150 000 firm. Dołącz do nich!

SaldeoSMART to nie tyle system informatyczny, ile filozofia pracy.

 

Najczęściej zadawane pytania o SaldeoSMART

Czy, aby korzystać z SaldeoSMART w wersji online należy podpisać umowę?

Nie. Wystarczy wypełnić zamówienie i zaakceptować regulamin korzystania z systemu.

Czy można przetestować SaldeoSMART?

Niektóre pakiety i funkcje można przetestować przed zakupem systemu. Bardziej zaawansowane funkcje SaldeoSMART - ze względu na konieczność uprzedniej konfiguracji systemu - nie występują w wersji demo. Wszystkie funkcje jednak mogą Państwo zobaczyć podczas darmowej prezentacji systemu. Zapraszamy do spotkania z nami.

Czy trzeba kupić specjalny skaner planując wdrożenie SaldeoSMART?

Jeżeli otrzymujecie faktury wyłącznie w formie papierowej, faktycznie dobry skaner będzie potrzebny, ale absolutnie nie jest to konieczne do uruchomienia SaldeoSMART; jeżeli natomiast otrzymujecie dokumenty elektronicznej można m.in. uruchomić wczytywanie faktur z pliku lub przesłać je mailem bezpośrednio do SaldeoSMART.

Jakie są sposoby dodawania faktur do SaldeoSMART?

Do wyboru mamy kilka opcji: skanowane dokumentów (automatycznie "wpadają" do bufora), wczytywanie faktur z pliku, przesłanie mailem bezpośrednio do SaldeoSMART, dodawanie faktur z poziomu konta klienta biura rachunkowego, za pośrednictwem aplikacji mobilnej (telefon, tablet itd.).

Co to jest Panel klienta biura rachunkowego?

Panel klienta SaldeoSMART to darmowe konto dla klienta biura rachunkowego posiadającego SaldeoSMART.  Każde biuro rachunkowe może udostępnić swoim klientom dostęp do tego panelu. W efekcie obie strony pracują na tej same bazie dokumentów, co jeszcze bardziej usprawnia komunikację. Kliknij i przeczytaj więcej >>>

Gdzie przechowywane są faktury wysyłane do SaldeoSMART?

W przypadku korzystania z wersji programu online (abonament) dokumenty zapisywane są na serwerach zewnętrznych (infrastruktura producenta systemu). W przypadku nabycia licencji standardowej, faktury przechowywane są na serwerze klienta, który dba o ich bezpieczeństwo.

Jak długo przechowywane są faktury w przypadku wynajmu SaldeoSMART?

Dla pakietów SaldeoSMART: Asystent biura, Asystent księgowego i Specjalista okres przechowywania dokumentów wynosi 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku. Dla pakietu SaldeoSMART Ekspert - okres przechowywania dokumentów jest bezterminowy, przez cały okres trwania umowy.

Czy w SaldeoSMART można wystawiać faktury?

Tak. Wszystkie pakiety SaldeoSMART dają możliwość wystawiania faktury. Niektóre pakiety (SaldeoSMART dla biura Asystent księgowego i SaldeoSMART dla firmy Twój asystent) posiadają ograniczenia co do liczby wystawionych dokumentów.

Czy SaldeoSMART działa na urządzeniach mobilnych?

Tak. W ramach Aplikacji mobilnej SaldeoSMART można wygodnie korzystać z systemu także na telefonie. W ramach aplikacji można m.in. wystawiać faktury, dodawać dokumenty do systemu i procedować je w obiegu dokumentów.

Czy uruchamiając SaldeoSMART można korzystać z gotowych integracji z programem księgowym?

Tak. SaldeoSMART zintegrowane jest z ponad trzydziestoma programami księgowymi, w tym. m.in. Comarch XL, enova365, Insert, Microsoft Dynamics, Aplikacja Ramzes, Sage, Raks, Wapro.

Czy w SaldeoSMART współdziała z KSeF (Krajowy Rejestr e-Faktur)?

Tak. SaldeoSMART wysyła faktury wystawione w systemie do Krajowego Systemu e-Faktur. Docelowo SaldeoSMART będzie także odbierać je z platformy KSeF i eksportować je do systemu finansowo-księgowego.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
zadzwoń lub napisz 022 460 5 490, saldeosmart@auratech.pl

 

 

Zastanawiasz się, czy SaldeoSMART sprawdzi się u Ciebie?


Zobacz, jak program do odczytywania faktur uporządkował działanie naszej firmy.

 

 

  ZOBACZ PORÓWNANIE

 

 

Co nowego w SaldeoSMART

Sprawdź aktualności

8 lipca 2022

Zobacz nową wersję SaldeoSMART 2.73

Producent wprowadził nowe funkcjonalności w wersji 2.73 SaldeoSMART. Większa przejrzystość w przypadku usuniętych faktur i nowe możliwości w API. Zobacz zmiany.
Czytaj więcej

1 czerwca 2022

Nowa odsłona Programu Poleceń SaldeoSMART

Już od 1 czerwca 2022 każdy użytkownik SaldeoSMART będzie mógł korzystać z Programu Poleceń SaldeoSMART. Zyskasz zarówno Ty, jak i Twoi klienci.
Czytaj więcej

20 kwietnia 2022

Panel klienta w SaldeoSMART

Korzystasz z Odczytu dokumentów w Twoim biurze rachunkowym? Włącz w pracę na SaldeoSMART swoich klientów poprzez wykorzystanie Panelu klienta, aby komunikacja między Wam przebiegała jeszcze sprawniej.
Czytaj więcej

25 marca 2022

Zapraszamy na webinar o SaldeoSMART

31 marca br. o godz. 10.00 zapraszamy na spotkanie poświęcone SaldeoSMART. Webinar potrwa godzinę i jest darmowe. Zaprezentujemy Państwu korzyści wspólnej pracy na tym systemie biura rachunkowego i jego klientów.
Czytaj więcej

17 grudnia 2021

SaldeoSMART a KSeF

W ślad za komunikatem producenta SaldeoSMART informujemy, że system będzie współpracował z platformą KSeF.
Czytaj więcej

 

 

Planujesz wdrożenie SaldeoSMART?

Dowiedz się, jak to zrobić dobrze