Możesz być pewny, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze wsparcie techniczne stało na jak najwyższym poziomie. Wysokie noty, jakie uzyskujemy w badaniach ankietowych świadczą o tym, że nam się to udaje (ocena wsparcia serwisowego: 5,9 / 6).

Jest to możliwe dzięki doświadczonym i kompetentnym specjalistom tworzącym nasz dział techniczny. W połączeniu ze sprawną organizacją pracy oraz autorskimi rozwiązaniami informatycznymi daje nam to gwarancję sukcesu.

Oferujemy niezwykle atrakcyjne warunki opieki posprzedażnej i gwarancyjnej, w ramach których wsparcie techniczne jest darmowe. Po ich wykorzystaniu do Państwa dyspozycji pozostawiamy kilka form odpłatnego skorzystania z serwisu (Pakiety Porad Serwisowych, umowa serwisowa, usługi jednorazowe, infolinia).

Obecnie - z uwagi na pandemię koronawirusa - pracujemy zdalnie; co nie wpływa na jakość naszej pracy, a jedynie nieco modyfikuje dotychczasowy sposób kontaktu z nami.

Wybierz program, do którego chcesz uzyskać pomoc

Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych lub umowę serwisową

telefony

 

Sprzedaż i Magazyn 

Piotr Goliński: 22 460 5 479

Kinga Rycaj: 22 460 5 478 

 

PKPiR, Ryczałt, Amortyzacja 

Tomasz Zientek: 22 460 5 488 

Małgorzata Minkowska: 22 460 5 472

Piotr Woźniak: 22 460 5 467

 

Płace 

Małgorzata Przytuła: 22 460 5 473

Piotr Woźniak: 22 460 5 467

Księgi Handlowe 

Bogusław Hutniczak: 22 460 5 475 

 

Inne tematy 

Piotr Woźniak: 22 460 5 467 

Piotr Goliński: 22 460 5 479 

Bogusław Hutniczak: 22 460 5 475 

Tomasz Zientek: 22 460 5 488 

 

e-mail: serwis@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej, skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703-502-520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ

 

 

 

Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych lub umowę serwisową

telefony:

 

Sprzedaż i Magazyn 

Piotr Goliński: 22 460 5 479 

Kinga Rycaj: 22 460 5 478 


 

PKPiR, Ryczałt, Amortyzacja 

Tomasz Zientek: 22 460 5 488 

Małgorzata Minkowska: 22 460 5 472

Piotr Woźniak: 22 460 5 467 

 

 

Płace 

Małgorzata Przytuła: 22 460 5 473

Piotr Woźniak: 22 460 5 467 

 

 

Księgi Handlowe 

Bogusław Hutniczak: 22 460 5 475

 

Ramzes-OnLine 

Piotr Woźniak: 22 460 5 467 

Piotr Goliński: 22 460 5 479 

 

 

Inne tematy 

Piotr Woźniak: 22 460 5 467

Piotr Goliński: 22 460 5 479 

Bogusław Hutniczak: 22 460 5 475

Tomasz Zientek: 22 460 5 488 

 

 

e-mail: serwis@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Przypominamy, że ewentualne problemy z logowaniem do systemu należy zgłaszać przez dedykowany formularz:

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703-502-520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ

 

 

 

Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych, umowę wdrożeniową lub serwisową

telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.

uruchomione telefony komórkowe:
Justyna Patynowska: 668-585-860
Piotr Dumowski: 664-060-494 (niedostępny)

e-mail: saldeosmart@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowe skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703-502-520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ

 

 

 

Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych lub umowę serwisową

telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.

uruchomione telefony komórkowe:
Beata Mikowska (Kadry, Płace): 664-092-303 
Dominika Wójcik (Kadry, Płace): 795-282-266 
Piotr Aleksiński (Księgowość): 664-093-531 
Tomek Mikitiuk (Handel, Produkcja, Workflow): 664-093-682 
Zbigniew Niedźwiedź (Księgowość): 735-004-857 
Grzegorz Głuch (Handel, CRM, BI): 784-159-207

e-mail: enova-wdrozenia@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703-502-520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ