Możesz być pewny, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze wsparcie techniczne stało na jak najwyższym poziomie. Wysokie noty, jakie uzyskujemy w badaniach ankietowych świadczą o tym, że nam się to udaje (ocena wsparcia serwisowego: 5,9 / 6).

Jest to możliwe dzięki doświadczonym i kompetentnym specjalistom tworzącym nasz dział techniczny. W połączeniu ze sprawną organizacją pracy oraz autorskimi rozwiązaniami informatycznymi daje nam to gwarancję sukcesu.

Oferujemy niezwykle atrakcyjne warunki opieki posprzedażnej i gwarancyjnej, w ramach których wsparcie techniczne jest darmowe. Po ich wykorzystaniu do Państwa dyspozycji pozostawiamy kilka form odpłatnego skorzystania z serwisu (Pakiety Porad Serwisowych, umowa serwisowa, usługi jednorazowe, infolinia).

Obecnie - z uwagi na pandemię koronawirusa - pracujemy zdalnie; co nie wpływa na jakość naszej pracy, a jedynie nieco modyfikuje dotychczasowy sposób kontaktu z nami.

Wybierz program, do którego chcesz uzyskać pomoc

Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych lub umowę serwisową

telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.

uruchomione telefony komórkowe:
Płace - 518 187 689, 518 206 438 
Księgi Handlowe - 518 189 384, 518 206 428 (niedostępny 1.08.-12.08)
PKPiR i Ryczałt - 518 206 428 (niedostępny 1.08-12.-8), 518 195 824, 518 189 384
Amortyzacja - 518 206 428 (niedostępny 1.08-12.08), 518 195 824, 518 189 384
e-Dokumenty - 518 206 438, 518 206 428 (niedostępny 1.08.-12.08), 518 189 384
SuperAdmin - 518 189 384, 518 206 438 
Rejestrator KH/KPiR - 518 189 384, 518 195 824, 518 206 428 (niedostępny 1.08.-12.08)
Sprzedaż i Magazyn - 664 093 451, 518 193 431

e-mail: serwis@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej, skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703 502 520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ

 

 

 

Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych lub umowę serwisową

telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.

uruchomione telefony komórkowe:

Ramzes-OnLine kwestie techniczne - 518 206 438 
Płace - 518 187 689, 518 206 438 
Księgi Handlowe - 518 189 384, 518 206 428 (niedostępny 1.08.-12.08)
PKPiR i Ryczałt - 518 206 428 (niedostępny 1.08.-12.08), 518 195 824, 518 189 384
Amortyzacja - 518 206 428 (niedostępny 1.08.-12.08), 518 195 824, 518 189 384
e-Dokumenty - 518 206 438, 518 206 428 (niedostępny 1.08.-12.08), 518 189 384
SuperAdmin - 518 189 384, 518 206 438 
Rejestrator KH/KPiR - 518 189 384, 518 195 824, 518 206 428 (niedostępny 1.08.-12.08)
Sprzedaż i Magazyn - 664 093 451, 518 193 431

 

e-mail: serwis@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Przypominamy, że ewentualne problemy z logowaniem do systemu należy zgłaszać przez dedykowany formularz:

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703 502 520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ

 

 

 

Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych, umowę wdrożeniową lub serwisową

telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.

uruchomione telefony komórkowe:
Beata Mikowska vel Feret: 664-092-303 
Weronika Leszczyńska: 795-282-266 
Piotr Aleksiński: 664-093-531 
Tomek Mikitiuk: 664-093-682 (niedostępny 5.08-19.08.)

e-mail: enova-wdrozenia@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej lub wdrożeniowej skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703 502 520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ

 

 

 

Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych, umowę wdrożeniową lub serwisową

telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.

uruchomione telefony komórkowe:
Justyna Patynowska: 668-585-860 
Piotr Dumowski: 664-060-494

e-mail: saldeosmart@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowe skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703 502 520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ