Możesz być pewny, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze wsparcie techniczne stało na jak najwyższym poziomie. Wysokie noty, jakie uzyskujemy w badaniach ankietowych świadczą o tym, że nam się to udaje (ocena wsparcia serwisowego: 5,9 / 6).
Jest to możliwe dzięki doświadczonym i kompetentnym specjalistom tworzącym nasz dział techniczny. W połączeniu ze sprawną organizacją pracy oraz autorskimi rozwiązaniami informatycznymi daje nam to gwarancję sukcesu.
Oferujemy niezwykle atrakcyjne warunki opieki posprzedażnej i gwarancyjnej, w ramach których wsparcie techniczne jest darmowe. Po ich wykorzystaniu do Państwa dyspozycji pozostawiamy kilka form odpłatnego skorzystania z serwisu (Pakiety Porad Serwisowych, umowa serwisowa, usługi jednorazowe, infolinia).
Obecnie - z uwagi na pandemię koronawirusa - pracujemy zdalnie; co nie wpływa na jakość naszej pracy, a jedynie nieco modyfikuje dotychczasowy sposób kontaktu z nami.
telefony
Sprzedaż i Magazyn
Piotr Goliński: 22 460 5 479
Kinga Rycaj: 22 460 5 478
PKPiR, Ryczałt, Amortyzacja
Tomasz Zientek: 22 460 5 488
Małgorzata Minkowska: 22 460 5 472
Piotr Woźniak: 22 460 5 467
Płace
Małgorzata Przytuła: 22 460 5 473
Piotr Woźniak: 22 460 5 467
Księgi Handlowe
Bogusław Hutniczak: 22 460 5 475
Inne tematy
Piotr Woźniak: 22 460 5 467
Piotr Goliński: 22 460 5 479
Bogusław Hutniczak: 22 460 5 475
Tomasz Zientek: 22 460 5 488
e-mail: serwis@auratech.pl
Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.
Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej, skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.
infolinia: 703-502-520 (3,69 zł / min)
telefony:
Sprzedaż i Magazyn
Piotr Goliński: 22 460 5 479
Kinga Rycaj: 22 460 5 478
PKPiR, Ryczałt, Amortyzacja
Tomasz Zientek: 22 460 5 488
Małgorzata Minkowska: 22 460 5 472
Piotr Woźniak: 22 460 5 467
Płace
Małgorzata Przytuła: 22 460 5 473
Piotr Woźniak: 22 460 5 467
Księgi Handlowe
Bogusław Hutniczak: 22 460 5 475
Ramzes-OnLine
Piotr Woźniak: 22 460 5 467
Piotr Goliński: 22 460 5 479
Inne tematy
Piotr Woźniak: 22 460 5 467
Piotr Goliński: 22 460 5 479
Bogusław Hutniczak: 22 460 5 475
Tomasz Zientek: 22 460 5 488
e-mail: serwis@auratech.pl
Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.
Przypominamy, że ewentualne problemy z logowaniem do systemu należy zgłaszać przez dedykowany formularz:
Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.
infolinia: 703-502-520 (3,69 zł / min)
telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.
uruchomione telefony komórkowe:
Justyna Patynowska: 668-585-860
Piotr Dumowski: 664-060-494 (niedostępny)
e-mail: saldeosmart@auratech.pl
Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.
Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowe skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.
infolinia: 703-502-520 (3,69 zł / min)
telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.
uruchomione telefony komórkowe:
Beata Mikowska (Kadry, Płace): 664-092-303
Dominika Wójcik (Kadry, Płace): 795-282-266
Piotr Aleksiński (Księgowość): 664-093-531
Tomek Mikitiuk (Handel, Produkcja, Workflow): 664-093-682
Zbigniew Niedźwiedź (Księgowość): 735-004-857
Grzegorz Głuch (Handel, CRM, BI): 784-159-207
e-mail: enova-wdrozenia@auratech.pl
Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.
Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.
infolinia: 703-502-520 (3,69 zł / min)