Możesz być pewny, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze wsparcie techniczne stało na jak najwyższym poziomie. Wysokie noty, jakie uzyskujemy w badaniach ankietowych świadczą o tym, że nam się to udaje (ocena wsparcia serwisowego: 5,9 / 6).

Jest to możliwe dzięki doświadczonym i kompetentnym specjalistom tworzącym nasz dział techniczny. W połączeniu ze sprawną organizacją pracy oraz autorskimi rozwiązaniami informatycznymi daje nam to gwarancję sukcesu.

Oferujemy niezwykle atrakcyjne warunki opieki posprzedażnej i gwarancyjnej, w ramach których wsparcie techniczne jest darmowe. Po ich wykorzystaniu do Państwa dyspozycji pozostawiamy kilka form odpłatnego skorzystania z serwisu (Pakiety Porad Serwisowych, umowa serwisowa, usługi jednorazowe, infolinia).

Obecnie - z uwagi na pandemię koronawirusa - pracujemy zdalnie; co nie wpływa na jakość naszej pracy, a jedynie nieco modyfikuje dotychczasowy sposób kontaktu z nami.

Wybierz program, do którego chcesz uzyskać pomoc

Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych lub umowę serwisową

telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.

uruchomione telefony komórkowe:
Płace - 518-187-689, 518-206-438 (niedostępny)
Księgi Handlowe - 518-189-384518-206-428
PKPiR i Ryczałt - 518-206-428, 518-189-384, 518-195-824
Amortyzacja - 518-206-428, 518-195-824, 518-189-384
e-Dokumenty - 518-206-438 (niedostępny), 518-189-384, 518-206-428518-195-824 
Sprzedaż i Magazyn - 664-093-451, 518-193-431 
SuperAdmin - 518-189-384, 518-206-438 (niedostępny), 518-193-431, 518-195-824 
Rejestrator KH/KPiR - 518-189-384, 518-206-428, 518-195-824 

 

e-mail: serwis@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej, skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703-502-520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ

 

 

 

Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych lub umowę serwisową

telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.

uruchomione telefony komórkowe:

Ramzes-OnLine kwestie techniczne - 518-206-438 (niedostępny), 518-193-431
Płace - 518-187-689518-206-438 
Księgi Handlowe - 518-189-384518-206-428
PKPiR i Ryczałt - 518-206-428518-189-384518-195-824 
Amortyzacja - 518-206-428518-195-824518-189-384 
e-Dokumenty - 518-206-438 (niedostępny), 518-189-384518-206-428518-195-824 
Sprzedaż i Magazyn - 664-093-451518-193-431 
SuperAdmin - 518-189-384518-206-438 (niedostępny), 518-193-431518-195-824
Rejestrator KH/KPiR - 518-189-384518-206-428518-195-824

 

e-mail: serwis@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Przypominamy, że ewentualne problemy z logowaniem do systemu należy zgłaszać przez dedykowany formularz:

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703-502-520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ

 

 

 

Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych, umowę wdrożeniową lub serwisową

telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.

uruchomione telefony komórkowe:
Justyna Patynowska: 668-585-860
Piotr Dumowski: 664-060-494 

e-mail: saldeosmart@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowe skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703-502-520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ

 

 

 

Dla posiadających Pakiety Porad Serwisowych lub umowę serwisową

telefon: 22 460 5 470 - automatyczna centrala, po pozytywnej weryfikacji przekieruje Państwa do losowo wybranego serwisanta.

uruchomione telefony komórkowe:
Beata Mikowska: 664-092-303 
Dominika Wójcik: 795-282-266 
Piotr Aleksiński: 664-093-531 
Tomek Mikitiuk: 664-093-682 
Zbigniew Niedźwiedź: 735-004-857 (niedostępny do 22 marca)

e-mail: enova-wdrozenia@auratech.pl

Zachęcamy do zamawiania kontaktu poprzez specjalny formularz; wówczas to my oddzwonimy do Ciebie.

Dla nieposiadających Pakietów Porad Serwisowych

Jeżeli nie posiadasz Pakietów Porad ani umowy serwisowej skorzystaj z jednorazowej pomocy. Do Twojej dyspozycji pozostawiamy infolinię lub zamówienie usługi serwisowej.

infolinia: 703-502-520 (3,69 zł / min)

ZAMÓW USŁUGĘ