Zapisz się na szkolenie z enova365 już dziś i dołącz do grona profesjonalistów!
Tylko u nas:
- Kilka form prowadzenia szkolenia (w siedzibie AuraTech, w siedzibie Klienta, online)
- Szkolenia dopasowane do różnych poziomów zaawansowania.
- Możliwość zbudowania swojego scenariusza szkoleń.
- Szkolenia teoretyczne i praktyczne.
- Certyfikat ukończenia szkolenia.
Szkolenie praktyczne
polega na wykonywaniu przez Klienta bezpośrednio w programie zadań (na pobranej wersji demo), pod okiem przedstawiciela AuraTech, pozwalających poznać wybraną funkcjonalność modułu.
Szkolenie teoretyczne
polega na prezentacji w programie, przez przedstawiciela AuraTech, wybranych funkcjonalności modułu.
W zakładkach powyżej znajdziesz opis zakresu szkoleń od podstaw z odpowiednich modułów.
Jeśli wskazany zakres jest dla Ciebie odpowiedni użyj formularza "Wyślij zapytanie". A jeśli jesteś na innym poziomie znajomości enova365 lub potrzebujesz skupić się na wybranym zakresie skorzystaj w formularza „Mój scenariusz" i zaprojektuj szkolenie odpowiednie dla siebie.
Dla kogo?
Szkolenie z modułu kadry i płace kierowane jest do osób pracujących w działach HR, zamierzających poznać nowy program enova365 oraz podnieść swoje kwalifikacje zawodowe.
Wymagania od uczestników
Podstawowa wiedza z zakresu kadr i płac. W sytuacji szkolenia praktycznego własny komputer z zainstalowaną wersją demo programu.
Korzyści ze szkolenia
W wyniku szkolenia uczestnik zdobywa łatwość w posługiwaniu się programem w codziennej pracy w obszarze kadrowo-płacowym, co zwiększa efektywność jego pracy.
- Ogólne zapoznanie się z programem i omówienie elementów:
- kadry,
- płace,
- PKZP i ZFM,
- Oceny,
- ZFŚS,
- Rekrutacje,
- Szkolenia,
- Ochrona danych osobowych,
- deklaracje ZUS i PIT,
- dokumenty PPK
- Ustawienia ogólne systemu – dopasowanie do właściwości danej firmy
- Rejestrowanie pracownika i wprowadzanie niezbędnych informacji takich jak:
- podstawowe dane osobowe
- dane ubezpieczeniowe
- dane podatkowe
- rachunki bankowe
- pozostałe dane
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- ustalenie właściwej umowy o pracę
- wybór odpowiedniego kalendarza czasu pracy
- okresy zatrudnienia u innych pracodawców
- ewidencjonowanie wykształcenia
- ustalanie limitów urlopowych
- Tworzenie własnych kalendarzy czasu pracy
- Bilanse otwarcia do urlopów, zasiłków i PIT
- Pozostałe uprawnienia i świadczenia, które posiada pracownik w chwili zatrudnienia
- Tworzenie oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych
- Naliczenie wynagrodzeń
- Generowanie zobowiązań ZUS i PIT
- Aktualizacja danych pracowniczych
- Wydruki kadrowo-płacowe
- Operacje zbiorcze
- Ćwiczenia
Dla kogo?
Szkolenie podstawowe dedykowane jest osobom, pracującym w działach księgowości w tym w biurach rachunkowych, które chcą poznać podstawowe funkcje programu enova365 w zakresie modułu Księga Handlowa i podnieść swoje kompetencje.
Wymagania od oczestników
Uczestnik powinien posiadać umiejętności w zakresie posługiwania się komputerem oraz dysponować podstawową wiedzą z zakresu księgowości. W sytuacji szkolenia praktycznego niezbędny jest własny komputer oraz zainstalowana wersja demo programu.
korzyści ze szkolenia
Szkolenie przygotuje Cię do samodzielnego korzystanie z programu enova365 z zakresie moduły pełnej księgowości.
- Ogólne zapoznanie się z programem.
- Uruchamianie programu
- Omówienie poszczególnych modułów i elementów:
- Ewidencja dokumentów
- Ewidencja Środków Pieniężnych
- Księgowość
- Księga inwentarzowa
- Kontrahenci i urzędy
- Skróty klawiszowe
- Nawigacja po systemie
- Praca z listami
- Słownik używanych terminów
- Struktura organizacyjna
- Ustawienia ogólne systemu – dopasowanie do właściwości danej firmy.
- Dane o firmie
- Parametry ogólne
- Definicje podstawowych słowników i dokumentów
- Definiowanie operatorów
- Archiwizacja danych
- Pełna księgowość
- KH struktura modułu
- Plan kont
- Ewidencja dokumentów księgowych BO i PK
- Wprowadzanie zakupu i sprzedaży
- Ewidencjonowanie Zakupu i sprzedaży UE
- Konfiguracja ewidencji dokumentów i VAT
- Przeglądanie rejestru i ewidencji VAT
- Generowanie deklaracji VAT i plików JPK
- Dziennik, dekrety i zapisy księgowe
- Obroty i salda ( przeglądanie, wydruki)
- Zestawienia księgowe
- Deklaracje dochodowe
- eDeklaracje
- RMK
- Schematy księgowe wprowadzenie
- Ewidencja Środków pieniężnych
- Ewidencja Środków pieniężnych struktura modułu
- Dodanie nowej ewidencji bankowej
- Dodawanie nowej ewidencji kasowej
- Dodawanie wpłat i wypłat do raportów bankowy i kasowych
- Przeglądanie listy rozrachunków wg dokumentów
- Rozliczanie dokumentów
- Dokumenty rozliczeniowe
- Przelewy i mechanizm podzielonej płatności (MPP)
- Matryce zapłat
- Wykaz podatników VAT ( biała lista)
- Ćwiczenia
DLA KOGO?
Szkolenie podstawowe dedykowane jest osobom, pracującym w działach księgowości w tym w biurach rachunkowych, które chcą poznać podstawowe funkcje programu enova365 w zakresie modułu Ryczałt i PKPiR i podnieść swoje kompetencje.
Wymagania od oczestników
Uczestnik powinien posiadać umiejętności w zakresie posługiwania się komputerem oraz dysponować podstawową wiedzą z zakresu uproszczonej księgowości. W sytuacji szkolenia praktycznego niezbędny jest własny komputer oraz zainstalowana wersja demo programu.
korzyści ze szkolenia
Szkolenie przygotuje Cię do samodzielnego korzystanie z programu enova365 z zakresie modułów uproszczonej księgowości.
- Ogólne zapoznanie się z programem.
- Uruchamianie programu
- Omówienie poszczególnych modułów i elementów:
- Ewidencja dokumentów
- Ewidencja Środków Pieniężnych
- Księgowość
- Księga inwentarzowa
- Kontrahenci i urzędy
- Skróty klawiszowe
- Nawigacja po systemie
- Praca z listami
- Słownik używanych terminów
- Struktura organizacyjna
- Ustawienia ogólne systemu – dopasowanie do właściwości danej firmy.
- Dane o firmie
- Parametry ogólne
- Definicje podstawowych słowników i dokumentów
- Definiowanie operatorów
- Archiwizacja danych
- Księga Podatkowa
- Księga Przychodów i Rozchodów struktura modułu
- Ewidencja dokumentów KPiR
- Lista KPiR
- Zaliczka na podatek PIT-5
- Ewidencja Ryczałt
- Ewidencja Ryczałtowa
Dla kogo?
Szkolenie podstawowe dedykowane jest osobom, pracującym w działach księgowości w tym w biurach rachunkowych, które chcą poznać podstawowe funkcje programu enova365 w zakresie modułu Amortyzacja (Księga Inwentarzowa) i podnieść swoje kompetencje.
Wymagania od oczestników
Uczestnik powinien posiadać umiejętności w zakresie posługiwania się komputerem oraz dysponować podstawową wiedzą z zakresu zasad amoryzacji. W sytuacji szkolenia praktycznego niezbędny jest własny komputer oraz zainstalowana wersja demo programu.
korzyści ze szkolenia
Szkolenie przygotuje Cię do samodzielnego korzystanie z programu enova365 z zakresie moduły Amortyzacji (Księgi Inwentarzowej).
- Ogólne zapoznanie się z programem.
- Uruchamianie programu
- Omówienie poszczególnych modułów i elementów:
- Ewidencja dokumentów
- Ewidencja Środków Pieniężnych
- Księgowość
- Księga inwentarzowa
- Kontrahenci i urzędy
- Skróty klawiszowe
- Nawigacja po systemie
- Praca z listami
- Słownik używanych terminów
- Struktura organizacyjna
- Ustawienia ogólne systemu – dopasowanie do właściwości danej firmy.
- Dane o firmie
- Parametry ogólne
- Definicje podstawowych słowników i dokumentów
- Definiowanie operatorów
- Archiwizacja danych
- Księga Inwentarzowa
- Księga inwentarzowa struktura modułu
- Ewidencja środków trwałych
- Dokumenty środków trwałych
- Przejęcie ŚT
- Likwidacja ŚT
- Zmiana wartości ŚT
- Amortyzacja
- Ewidencja wyposażenia
Dla Kogo?
Szkolenie podstawowe dedykowane jest osobom, które nie miały wcześniej styczności z modułem Handel enova365, a które chcą poznać podstawowe funkcje aby rozpocząć pracę w systemie i samodzielnie się po nim poruszać.
Wymagania od oczestników
Uczestnik powinien posiadać umiejętności w zakresie posługiwania się komputerem oraz dysponować podstawową wiedzą z zakresu gospodarki magazynowej. W sytuacji szkolenia praktycznego niezbędny jest własny komputer oraz zainstalowana wersja demo programu.
korzyści ze szkolenia
Szkolenie podstawowe przygotowuje do samodzielnej pracy w module Handel enova365. Uczestnik ma możliwość zdobycia od podstaw wiedzy z obszaru handlowo-magazynowego i tym samym podnieść swoje kompetencje.
- Podstawy pracy w enovie365
- Poruszanie się po programie
- Ustawianie widoków
- Listy - sortowanie, filtrowanie, grupowanie
- Szybkie przeszukiwanie list (lokator)
- Wprowadzanie kontrahentów
- Karta kontrahenta – zakładka ogólne
- Karta kontrahenta – najważniejsze funkcje na pozostałych zakładkach
- Cennik kontrahenta
- Rabaty i przeceny
- Wprowadzanie towarów
- Karta towaru – zakładka ogólne
- Jednostki i opakowania
- Kody kreskowe
- Zamówienia i zamienniki
- Magazyn
- Dodawanie magazynów
- Metody obrotu magazynowego
- Okresy magazynowe
- Dokumenty – definicje dokumentów handlowych
- Definicja dokumentu – zakładka ogólne
- Numeracja
- Nagłówek dokumentu handlowego
- Zakup
- Podstawowy obieg dokumentów ZK -> PZ
- Odwrócony obieg dokumentów PZ2 -> ZK2
- Faktura zakupu z odwrotnym obciążeniem
- Sprzedaż
- Faktura sprzedaży w podstawowym obiegu dokumentów FV -> WZ
- Faktura sprzedaży w odwróconym obiegu dokumentów WZ2 -> FV2
- Faktura zaliczkowa
- Sprzedaż fiskalizowana (paragon)
- Faktury sprzedaży do UE (transakcje WDT)
- Faktury sprzedaży z mechanizmem podzielonej płatności (MPP)
- Dokumenty magazynowe
- Przyjęcie zewnętrzne magazynowe (PZ)
- Wydanie zewnętrzne magazynowe (WZ)
- Rozchód wewnętrzny (RW)
- Przesunięcie między magazynowe (MM)
- Korekty i zwroty
- Korekta faktury sprzedaży
- Korekta faktury zaliczkowej
- Korekta paragonu
- Korekta faktury sprzedaży do UE (transakcje WDT)
- Korekty rabatowe
- Korekty zbiorcze
- Zamówienia
- Rodzaje zamówień
- Generator zamówień
- Inwentaryzacja
- Metody prowadzenia inwentaryzacji
- Dokumenty inwentaryzacji
- Kompletacja
- Kompletacja według karty produktu
- Kompletacja według karty recepturowej
- Ustalenie wartości produktu
- Umowy – fakturowanie
- Zestawienia i raporty
- Zestawienie faktur sprzedaży
- Obroty wg kontrahentów
- Sprzedaż wg towarów i usług