OSZCZĘDNOŚĆ
- prosta instalacja bez pomocy płatnych specjalistów
- niewielkie wymagania sprzętowe
- nawet 2 lata okresu ochronnego (z darmowymi modyfikacjami)
BEZPIECZEŃSTWO
- walidacja wprowadzanych danych (weryfikacja NIP-ów, kont bankowych itd.)
- szybkie i wygodne archiwizowanie danych
- szeroki system uprawnień użytkowników
SZYBKOŚĆ
- zautomatyzowana wymiana danych między modułami Aplikacji
- pełna obsługa programu za pomocą klawiszy funkcyjnych
- intuicyjna nawigacja
WYGODA
- dostosowanie wyglądu systemu do indywidualnych upodobań
- zapis zestawień i dokumentów w różnych formatach
- automatyzacja wielu funkcji (e-deklaracje, wysyłka SMS-ów, wiadomości e-mail, definicja listów przewozowych itd.)
Wśród modułów sprzedażowych w Aplikacji Ramzes znajdziesz zarówno łatwy w obsłudze system do fakturowania, jak i kompleksowy program do prowadzenia magazynu, zamówień i kompletacji. Wszystkie systemy współpracują z urządzeniami fiskalnymi oraz systemami zewnętrznymi (m.in. InPostem, kurierami, Centrum SMS, sklepami internetowymi itd.)
KSIĘGOWOŚĆ
Zależnie od rodzaju Twojej działalności w Aplikacji Ramzes poprowadzisz uproszczoną bądź pełną księgowość. Każdy z systemów pozwoli w wygodny i szybki sposób spełnić obowiązki podatkowe, wysłać deklaracje (także elektroniczne), zanalizować koszty i przychody, pobierając automatycznie dane z Amortyzacji, Płac i systemów sprzedażowych (także spoza Aplikacji Ramzes).
PŁACE I KADRY
W Płacach Aplikacji Ramzes poprowadzisz kadry pracowników zatrudnionych na różnych typach umów z zachowaniem historyczności danych. Kompleksowo rozliczysz ich i swoje zobowiązania wobec ZUS i Urzędu Skarbowego; naliczysz listy płac i zlecisz ich wypłaty poprzez homebanking; połączysz się z Płatnikiem i skorzystasz z elektronicznej wysyłki deklaracji.
RAMZES SPRZEDAŻ
Łatwy w obsłudze system do fakturowania bez prowadzenia magazynu. Współpracuje z urządzeniami fiskalnym oraz systemami zewnętrznymi ułatwiającymi prowadzenie sprzedaży. Oferowany w trzech wersjach zróżnicowanych funkcjonalnie.
*) Koszt (netto) dożywotniej licencji w wersji podstawowej; w cenie maks. 2 lata darmowych modyfikacji.
RAMZES PKPiR
Intuicyjny i bezpieczny program do wygodnego prowadzenia uproszczonej księgowości. Pozwala na kompletne rozliczenie z Urzędem Skarbowym; opcjonalnie także poprzez e-deklaracje. Importuje faktury - także z systemów zewnętrznych - znacznie przyspieszając proces ich ewidencji.
*) Koszt (netto) dożywotniej licencji w wersji podstawowej; w cenie maks. 2 lata darmowych modyfikacji.
RAMZES PŁACE
Rozbudowany system do prowadzenia kadr z zachowaniem historyczności danych oraz naliczania płac. Współpracuje z Płatnikiem, elektroniczną bankowością oraz (opcjonalnie) z e-deklaracjami. Zróżnicowany cenowo zależnie od liczby pracowników.
*) Koszt (netto) dożywotniej licencji w wersji podstawowej; w cenie maks. 2 lata darmowych modyfikacji.
Zadzwoń lub napisz 22 460 5 490, biuro@auratech.pl
FIRMA USŁUGOWA
Zestaw do obsługi sprzedaży w firmie usługowej lub handlowej nieprowadzącej magazynu. Obejmuje fakturowanie, ewidencję wpłat i wypłat gotówkowych i nadzorowanie należności. Zawiera moduł księgowy - podatkową książkę przychodów i rozchodów, uwzględniający automatycznie amortyzację środków trwałych (ewidencja maks. 5 środków).
*) Koszt (netto) licencji dożywotniej; zawiera do 2 lat darmowych modyfikacji.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
Zestaw do obsługi firmy handlowej prowadzącej magazyn. Umożliwia pełną obsługę zamówień, zakupów i sprzedaży; obrotu gotówką oraz zobowiązań i należności na trzech stanowiskach. Obejmuje ponadto pełną księgowość wraz z rozrachunkami i amortyzacją środków trwałych (bez limitu środków) oraz kadry i płace (do 5 pracowników).
*) Koszt (netto) licencji dożywotniej; zawiera do 2 lat darmowych modyfikacji.
BIURO RACHUNKOWE
Zestaw do obsługi biura rachunkowego dla określonej liczby podatników i 5 operatorów; umożliwia prowadzenie wszystkich typów księgowości wraz z amortyzacją; obsługuje wysyłkę e-deklaracji i pobranie UPO. Moduł sprzedażowy pozwala na wystawienie przez biuro faktur swoim klientom; klienci biura mogą uzyskać dostęp do Sprzedaży za 10 zł.
*) Koszt (netto) licencji dożywotniej; zawiera do 2 lat darmowych modyfikacji.
OKRES GWARANCYJNY
Nawet dwa lata trwa okres ochronny po zakupie programu, w ramach którego udzielamy szerokiego wsparcia posprzedażnego.
DARMOWE MODYFIKACJE
Do 2 lat darmowych e-Modyfikacji, czyli prawa do pobierania nowych wersji programu ze strony internetowej. e-Modyfikacje obejmują zarówno poszerzenia funkcjonalne, jak i zmiany legislacyjne.
DARMOWE KONSULTACJE SZKOLENIOWE
Po zakupie programu możecie Państwo wziąć udział za darmo w Konsultacjach Szkoleniowych. W ramach spotkań online nasi specjaliści odpowiedzą na Państwa pytania dotyczące obsługi programu.
DARMOWE PAKIETY PORAD
Do każdego nowo zakupionego programu dodajemy darmowy Gwarancyjny Pakiet Porad Serwisowych, do wykorzystania na konsultacje telefoniczne i e-mailowe.
W Aplikacji Ramzes zmiany związanie z plikiem JPK otrzymasz w ramach standardowych e-Modyfikacji!
Przypomnijmy, zgodnie z ustawą z 10 września 2015 r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2015 r. poz. 1649) od 1 lipca 2016 roku przedsiębiorcy (prowadzący księgowość w oparciu o program komputerowy) zobowiązani są do wysyłki co miesiąc rejestrów VAT oraz kompletu szczegółowych danych na życzenie organu kontrolującego. Zależnie od wielkości przedsiębiorstwa obowiązek ten może być odroczony. I tak - małych i średnich przedsiębiorców obejmuje od 1 stycznia 2017 r. w zakresie comiesięcznej wysyłki rejestrów VAT. Mikro przedsiębiorcy muszą być gotowi dopiero na styczeń roku 2018.
Szczegóły: 22 460 5 490.
Zadzwoń teraz
na hasło PROMOCJA % rabatu
Pobierz wersję demo Aplikacji Ramzes
Zainstaluj i testuj przez 65 dni
- pobierz wersję demo (pamiętaj, że ochrona antywirusowa może zablokować pobieranie pliku .exe) i zainstaluj w serwerze bądź stacji roboczej
- testuj system przez 65 dni (licząc różnicę pomiędzy datami pierwszego a ostatniego dokumentu)
- wprowadzaj dane testowe bądź rzeczywiste, zależnie od tego, czy zamierzasz usunąć program po zakończeniu testów, czy kontynuować pracę na tej bazie danych po zakupie systemu
Zobacz Aplikację Ramzes już teraz
Przetestuj program przez przeglądarkę
- dostęp do wersji demo uzyskasz zaraz po wysłaniu zgłoszenia
- czas testowania trwa do momentu wylogowania (zakończenia sesji)
- program zawiera testowe dane, które możesz wykorzystać
- UWAGA! Z uwagi na dostęp zdalny, ten tryb testowania różni się nieco od pracy na wersji stacjonarnej, lecz zakres funkcjonalny system jest taki sam
Złóż zamówienie poprzez formularz internetowy i opłać odesłaną zwrotnie pro formę
Odbierz e-mail z kodem rejestracyjnym i wczytaj klucz do programu
Weź udział w darmowym szkoleniu i opanuj błyskawicznie pracę na Aplikacji
Korzystaj z przywilejów jakie zyskujesz w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym po zakupie programu
21 marca 2017
Nowa wersja Aplikacji 17.56.03 do pobrania
21 marca 2017
Nowa wersja Aplikacji 17.56.03 do pobrania
Zapraszamy do pobrania najnowszej wersji Aplikacji Ramzes - 17.56.03.
Wersja zawiera m.in.: świadczenie w naturze w rachunku umowy zlecenia pełną obsługę "podwyższenie zasiłku macierzyńskiego" w Płacach oraz modyfikację raportu "kartoteki własne" (wybór kontrahentów) w Księgach Handlowych.
3 marca 2017
Zapraszamy na Darmowe Konsultacje Szkoleniowe
3 marca 2017
Zapraszamy na Darmowe Konsultacje Szkoleniowe
Zapraszamy na nowy cykl spotkań: Darmowe Konsultacje Szkoleniowe. Są to webinaria dedykowane dla nowych użytkowników Aplikacji Ramzes / Ramzesa-OnLine, którzy nabyli nowy program w ciągu ostatniego kwartału.
Kiedy?
płace-kadry: 21 marca, od 10.00
księgowość: 28 marca, od 10.00
magazyn i sprzedaż: 29 marca, od 10.00
Tematyka
Podczas spotkania odpowiemy na wcześniej zgłoszone przez Państwa pytania dotyczące obsługi nowo zakupionych programów. Prosimy wskazać je na formularzu zgłoszeniowym lub przesłać mailem.
Podczas spotkania nie będziemy prezentować szczegółowo działania programu według scenariusza typowego szkolenia.
Zasady udziału
Dla nabywców programów Aplikacji Ramzes / Ramzes-OnLine od grudnia 2016 udział w spotkaniu jest nieodpłatny. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, konieczne jest zgłoszenie udziału najpóźniej dwa dni przed terminem spotkania. Natomiast pytania prosimy przesyłać wcześniej, najpóźniej 5 dni roboczych przez spotkaniem.
Spotkanie odbywa się w trybie online; wymaga komputera z dostępem do Internetu z głośnikami lub słuchawkami.
PAMIĘTAJ!
Przed spotkaniem zapoznaj się z materiałami edukacyjnymi prezentującymi działania zakupionych programów: instrukcjami obsługi oraz filmami instruktażowymi. To warunek owocnego przebycia szkolenia.
20 grudnia 2017
Ważne informacje dotyczące obsługi JPK
20 grudnia 2017
Ważne informacje dotyczące obsługi JPK
Z uwagi na rozszerzenie od stycznia 2018 obowiązku raportowania JPK_VAT na wszystkich podatników VAT zapraszamy do zapoznania się z ważnymi zagadnieniami związanymi z wysyłką tego pliku.
1. JPK_VAT(2) a JPK_VAT(3)
Zgodnie z komunikatem MF JPK_VAT (2) obowiązujący w tym roku, należy stosować do raportowania za rok 2017.
Nowa struktura JPK_VAT (3), obowiązująca od stycznia 2018, zostanie udostępniona w Aplikacji Ramzes w styczniu 2018 roku i będzie dostępna wyłącznie po wykupieniu e-Modyfikacji na ten rok. Prosimy pamiętać, ze samo wykupienie modyfikacji nie uruchomi zmian w Aplikacji Ramzes, konieczne jest posiadanie najnowszej wersji oraz wprowadzenie do programu kodu na rok 2017.
Aby upewnić się, czy program jest zarejestrowany, proszę wejść do programu i menu "Opcje systemu -> 4. rejestracja" sprawdzić, czy numer licencji rozpoczyna się od litery I (bądź kolejnej alfabetycznie).
Nie dotyczy to Ramzesa-OnLine, który jest modyfikowany i rejestrowany przez nas.
2. Wysyłka JPK z Aplikacji Ramzes wymaga e-Dokumentów
Przypominamy, że aktualna wersja programu pozwala na wygenerowanie i zweryfikowanie pliku JPK, lecz jego wysyłka bezpośrednio z Aplikacji Ramzes wymaga posiadania e-Dokumentów oraz podpisu kwalifikowanego. Obsługa wysyłki pliku pozwala ponadto na monitorowanie statusu wysłanych plików, odbiór UPO oraz eksport plików archiwalnych.
Prosimy pamiętać, aby przed wysyłką pliku JPK z Aplikacji Ramzes odznaczyć checkbox "wysyłka testowa" znajdujący się nad przyciskiem "Wyslij do MF".
Poza Aplikacją Ramzes plik JPK można wysłać za pośrednictwem "Aplikacji Klienckiej do wysyłania plików JPK" (Klient JPK 2.0) dostępnej na stronie jpk.mf.gov.pl; prosimy jednak pamiętać, że jest do system niezależny od naszej Aplikacji i nie świadczymy wsparcia technicznego w zakresie jego obsługi.
3. JPK a Windows XP i Vista
Wymagania systemów biorących udział w procesie wysyłki JPK (zastosowane przez MF) wykluczają użycie systemów operacyjnych niższych niż Windows 7. Użytkowników Windows XP i Visty uprzedzamy, że wysyłka pliku - bez względu na to, czy odbywa się z naszego, czy ministerialnego programu - będzie niemożliwa.
5. Instrukcja generowania pliku JPK
Instrukcję tworzenia i łączenia plików JPK_VAT(2) oraz ich wysyłki znajdą Państwo w naszej bazie wiedzy - http://www.ramzes.pl/pliki/doc/JPK_w_AR.pdf.
Przypominamy jednocześnie, że dysponujemy dodatkowo nagraniami wideokonferencji poświęconych JPK: aspekty prawne z 29 listopada i obsługa pliku w Aplikacji Ramzes z 7 lutego. Udział w tych spotkaniach był odpłatny, więc udostępnienie nagrań wiąże się z pobraniem minut serwisowych. Zainteresowanych prosimy o kontakt - handel@auratech.pl.
21 lutego 2017
Wydruk nowego wzoru podatkowej książki przychodów i rozchodów
21 lutego 2017
Wydruk nowego wzoru podatkowej książki przychodów i rozchodów
Dziękujemy wszystkim Klientom, którzy włączyli się w dyskusję na temat wydruku nowego wzoru podatkowej książki przychodów. Otrzymaliśmy sporo wypełnionych ankiet, maili i telefonów.
Zebrane opinie pokazały, że wydruk dzielony na dwie kartki nie zyskuje aprobaty większości, w przeciwieństwie do wydruku w tradycyjnym układzie bardzo małą czcionką.
W związku z tym, najnowsza wersja Aplikacji (17.56.01) umożliwia wydruk podatkowej książki przychodów i rozchodów w następujących formatach:
- A4 - ze "złamanymi" wierszami
- A4 - układ tradycyjny (tzw. "sokole oko")
- A3
- podsumowanie (miesięczne podsumowanie kolumn)
9 grudnia 2016 r.
Zmiana zasad nabycia integracji w Aplikacji Ramzes
9 grudnia 2016 r.
Zmiana zasad nabycia integracji w Aplikacji Ramzes
Od nowego roku zmieniają się zasady uruchomienia płatnego importu wyciągów bankowych w formacie MT-940.
Począwszy od roku 2017 płatne integracje z systemami bankowymi umożliwiające szybkie pobieranie do Aplikacji Ramzes wyciągów bankowych opłacane będą rocznie. Jednakże wszystkie zakupy integracji poczynione do końca 2016 r. objęte są starymi zasadami (opłata jednorazowa). Do końca roku obowiązują także specjalne ceny: 20% zniżki na pojedyncze integracje, komplet integracji (8 płatnych i 4 darmowe) udostępniamy za jednorazową opłatą 1200 zł netto.
Przypominamy, że w przypadku programów wielozakładowych nabycie integracji uruchamia je we wszystkich firmach.
Wykaz zintegrowanych banków znajdą Państwo na stronie: www.auratech.pl/integracje-aplikacji-ramzes/.
Zapraszamy do zapoznania się z krótką prezentacją importu i zapisu wyciągu w formacie MT-940 do Ksiąg Handlowych.
Funkcję importu wyciągów MT-940 można przetestować za darmo przez 30 dni (od wersji 16.55.14). Warto sprawdzić, na ile przyspieszy ona pracę Państwa biura i zdecydować o ewentualnym zakupie jeszcze w bieżącym roku.