Zapraszamy na kolejne spotkanie z Panią Patrycją Kubiesą - doradcą i ekspertem podatkowym. Scenariusz spotkania powstał m.in. w oparciu o pytania zgłoszone po pierwszej edycji szkolenia. Także podczas kolejnego webinaru nasz ekspert odpowie na Państwa pytania.
O CZYM BĘDZIEMY MÓWIĆ?
- Wprowadzenie nowej skali podatkowej.
Wybór skali podatkowej przez podatników opodatkowanych w 2022 r. podatkiem liniowym lub ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych (przepisy przejściowe).
- Rezygnacja z ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych od lipca 2022 roku.
Wpływ zmian w zakresie przeliczenia lub rezygnacji na możliwość rozliczania się łącznego małżonków. Korekty, deklaracji, deklaracje roczne.
- Likwidacja tzw. ulgi dla klasy średniej. Wprowadzenie limitowanego odliczenia z tytułu opłaconej przez podatnika składki na ubezpieczenie zdrowotne .
Zmiana zasad stosowania przez płatników kwoty wolnej od podatku (tj. 1/12 kwoty zmniejszającej podatek). Uchylenie mechanizmu przedłużenia poboru i wpłaty zaliczek na podatek dochodowy w trakcie 2022 r. Przywrócenie preferencji dla osób samotnie wychowujących dzieci. Zmiana kryterium dochodu pełnoletniego dziecka, uczącego się dziecka warunkującego możliwość preferencyjnego opodatkowania dochodów osoby samotnie wychowującej dzieci, skorzystania ze zwolnienia w ramach PIT-0 dla rodzin 4+ czy z podatkowej ulgi na dzieci.
Termin i dostęp do szkolenia
Webinar odbędzie się 13 września o godz. 10.00 i potrwa około 2 godzin. Dostęp do szkolenia odbywa się poprzez indywidualny link, który otrzymacie Państwo mailem.
Certyfikat
Istnieje także możliwość otrzymania imiennego certyfikatu potwierdzającego udział w spotkaniu; zainteresowanych prosimy o wskazanie tego faktu w formularzu rejestracyjnym.
Zasady udziału
Udział w webinarze jest płatny: 80 zł netto lub 30 minut Pakietów Porad Serwisowych; szczegóły określone są w regulaminie zamieszczonym poniżej; rejestracja trwa do 8 września lub wyczerpania miejsc. Spotkanie będzie nagrywane; otrzymacie Państwo link do jego zapisu.
Wymagania techniczne
Do udziału w szkoleniu potrzebne są głośniki lub słuchawki i oczywiście dostęp do Internetu. Zalecane jest korzystanie przeglądarki Mozilla Firefox bądź Chrom w najnowszych wersjach.
PATRYCJA KUBIESA
Doradca i ekspert podatkowy, praktyk, wykładowca
Doradca podatkowy wpisana na listę pod numerem 13829. Swoją ścieżkę zawodową w doradztwie podatkowym zdobywała w środowisku międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Doświadczenie zdobywała w branży budowlanej i energetyce. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, cenach transferowych, podatku od towarów i usług. Z wykształcenia także dydaktyk, który prowadził zajęcia naukowe, a tym samym posiada wiedzę i doświadczenie w efektywnym przekazywaniu informacji i wiedzy. Posiada bogate doświadczenie w pracy ze spółkami prawa handlowego. W swojej ścieżce zawodowej odpowiadała za procesy przejmowania spółek, nadzorowanie prowadzonych procesów księgowo-podatkowych, outsorcing usług księgowych, finansowych i podatkowych.
"Bardzo dobry wykładowca, poprosimy więcej takich szkoleń."
"Dawno nie uczestniczyłam w szkoleniu , do którego Pani prowadząca merytorycznie przygotowana była wzorowo! Składnie, ładnie, konkretnie i na temat. Nie czytała przepisów i ustaw, tylko w sposób zrozumiały je omawiała. Brawo !"
"Krótko, merytorycznie, dostępnym językiem, podane przykłady, poruszone najważniejsze zmiany, możliwość zadawania pytań."
"Profesjonalne i sprawne prowadzenie, dobre przygotowanie merytorycznie."
"Prowadząca konkretnie i rzetelnie przedstawiła zmiany prawne. Adekwatnie do zadawanych pytań udzielała odpowiedzi."
"Same konkrety, dobrze się słuchało nawet zawiłe kwestie."
- Organizatorem szkolenia online (dalej: Webinar) jest AURA Technologies Sp. z o.o. o NIP: 527-10-30-866 z siedzibą w Warszawie, przy ul. Fasolowej 31A.
- Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji poprzez dedykowany formularz >>> najpóźniej do 8 września oraz uiszczenie opłaty w wysokości 80 zł netto (na podstawie pro formy) lub wykorzystanie środków z Pakietów Porad Serwisowych w wymiarze 30 minut.
- Dostęp do Webinaru odbywa się poprzez indywidualny link dostarczony na adres e-mailowy uczestnika podany podczas rejestracji, wysyłany klientowi po spełnieniu warunków udziału w Webinarze.
- Do udziału w Webinarze konieczne jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu i podłączonymi głośnikami/słuchawkami; szczegółowe wymogi techniczne opisane są na stronie: www.auratech.pl/webinar-jak-sie-przygotowac/ .
- Rejestracja na Webinar jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Ewentualną rezygnację z uczestnictwa należy zgłosić do 5 września, co gwarantuje zwrot pobranych środków.
Wypełnij formularz rejestracyjny, po dokonanej płatności otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa.
Pamiętaj, że na Twoje zgłoszenie czekamy do 5 września, o ile wcześniej nie wyczerpie się pula miejsc.
Odbierz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz link do pokoju konferencyjnego. Otrzymasz go ponownie godzinę przed konferencją.
13 września o godzinie 10.00 weź udział w webinarium. Połącz się z pokojem konferencyjnym, korzystając z indywidualnego linku otrzymanego e-mailem.