Dlaczego Aplikacja Ramzes jest dobrym rozwiązaniem na czasy kryzysu?

Aplikacja Ramzes to sprawdzone, krajowe rozwiązanie, dostępne na Polskim rynku już dwie dekady, cieszące się bardzo dobą opinią wśród swoich użytkowników. Rozwiązanie to w sposób bardzo płynny dla użytkownika pozwala pracować w trzech KLUCZOWYCH modelach

MODEL KLASYCZNY

licencja dożywotnia

Możesz dożywotnio (ale nie wyłącznie) użytkować oprogramowanie.

Roczne aktualizacje programu (pierwsze darmowe modyfikacje w cenie zakupu nawet do 24 miesięcy).

Samodzielnie decydujesz o miejscu instalacji oprogramowania.

Wsparcie techniczne dostępne w ramach pakietów porad i umowy serwisowej.

Możliwość dokupienia Rejestratorów do pracy of-line.

RAMZES ONLINE

abonament miesięczny

Instalacja rozwiązania, w tym baza danych, umieszczana jest na serwerze zewnętrznym (w bezpiecznym Data Center) a użytkownik łączy się przez sieć internet do rozwiązania i pracuje tak jak by pracował na wersji stacjonarnej.

Możesz pracować z każdego miejsca na świecie przez 24h na dobę.

Przeniesienie danych do chmury z modelu Klasycznego może się odbyć w każdym momencie.

Jeśli uznasz, że chcesz wrócić do pracy w modelu Klasycznego, jest to możliwe w każdy momencie bez dodatkowych kosztów.

Usługa dostępna jest w modelu abonamentowym miesięcznym.

MODEL HYBRYDOWY

model mieszany

UWAGA! Istnieje możliwość pracy w modelu hybrydowym, ale po wcześniejszej konsultacji oczekiwań z naszym serwisem.

Model hybrydowy pozwala na rozdzielenie pracy pomiędzy model klasyczny a online, jeśli praca w jednym modelu we wszystkich posiadanych programach lub firmach (zakładach) nie jest dla Ciebie odpowiednia.

 

Dla Twojej wygody, przygotowaliśmy zestawienie właściwości oferowanych modeli

 

  ZOBACZ PORÓWNANIE

 

 

Chcesz wiedzieć więcej?
Zadzwoń lub napisz: 22 460 5 490, sprzedaz@auratech.pl

Rozwiązania zastosowane w naszych modelach nie wymagają wdrożenia

W okresie pandemii usługi instalacji i konfiguracji świadczymy bezpłatnie!

ZOBACZ SZCZEGÓŁY

Udostępniamy szkolenia video i zapraszamy na szkolenia indywidualne i grupowe

W okresie pandemii wybrane szkolenia online organizujemy bezpłatnie!

ZOBACZ SZCZEGÓŁY
Dzięki naszemu rozwiązaniu nie jesteś uzależniony od jednego modelu pracy w tym od ciągłego dostępu do internetu. Dobierasz sobie model, który jest dla Ciebie najbardziej odpowiedni, a nasze zespół zadba o funkcjonalność rozwiązania.

Wszystkie usługi oczekiwane przez Ciebie możemy świadczyć ZDALNIE, nawet po okresie pandemii.

Filozofia Aplikacji Ramzes

PAMIĘTAJ! Doświadczenie pokazuje, że znacząca część funkcji dostępnych w obsługiwanych przez nas programach i urządzeniach jest przez nas nieużywana marnując ich zasoby i komplikując obsługę, dlatego filozofią Aplikacji Ramzes jest koncentrowanie się na tych funkcjonalnościach, które są nam naprawdę potrzebne. Zgodnie z zasadą PARETO oraz bazując na naszych obserwacjach wiemy, że funkcjonalność Aplikacji Ramzes odpowiada oczekiwaniom 80% firm, a i tak jej możliwości są często wykorzystywane tylko w 20%.

Modele pracy na Aplikacji Ramzes

MODEL Klasyczny - stacjonarny Ramzes-OnLine
DEFINICJA
  • standardowa forma, dzięki której Klient może dożywotnio użytkować oprogramowanie, z możliwością aktualizowania go do nowych wersji
  • Klient samodzielnie decyduje o miejscu instalacji oprogramowania
  • Baza klienta umieszczana jest na serwerze zewnętrznym firmy trzeciej (Data Center)
  • Jeśli klient pracował wcześniej w modelu klasycznym baza w całości przenoszona jest na serwer w chmurze.
  • Dostęp do rozwiązania 24h na dobę
  • Dostęp do rozwiązania przez Plik RDP
Zobacz szczegóły >>>
PŁATNOŚĆ Jednorazowa za programy oraz prawo nabycia aktualizacji przez kolejne lata. Abonament miesięczny
GWARANCJA I PRAWO DO AKTUALIZACJI
  • Gwarancja na program w tym dostęp do modyfikacji jest w systemie rocznym (kalendarzowym),
  • Pierwsze okres po zakupie (min 12 miesięcy) – w cenie zakupu.
Zobacz szczegóły >>>
W ramach abonamentu
ZAPRZESTANIE UŻYTKOWANIA W każdym momencie Z miesięcznym okresem wypowiedzenia lub dłuższym na życzenie Klienta
DOSTĘP DO WSPARCIA TECHNICZNEGO
  • W ramach pakietów porad w okresie gwarancji oraz w okresie wykupionych modyfikacji rocznych. Szczegóły >>>
  • Możliwość podpisania umowy serwisowej z indywidualnymi zasadami SLA. Szczegóły >>>
  • Pakiety Porad w ramach abonamentu.
  • Możliwość podpisania umowy serwisowej z indywidualnymi zasadami SLA. Szczegóły >>>
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH Uzależnione tylko od stosowanych i przestrzeganych zasad bezpieczeństwa u Klienta. W ramach standardowych warunków:
  • Backup danych raz na dobę w godzinach nocnych
  • Możliwość niezależnej kopii danych przez Klienta z poziomu programu
UWAGA! Możliwość ustalenia indywidualnych warunków bezpieczeństwa danych w tym backup danych na dodatkowy serwer zewnętrzny do dodatkowego Data Center.    Zapytaj o szczegóły >>>
UWAGI
  • Możliwość dokupienia Rejestratorów do pracy of-line. Zapytaj o szczegóły >>>
  • Możliwość przeniesienia danych między modelami pracy.
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym (Model klasyczny i on-line) po wcześniejszej konsultacji z serwisem.
  • Możliwość przeniesienia danych między modelami pracy.
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym (Model klasyczny i on-line) po wcześniejszej konsultacji z serwisem. Zapytaj o szczegóły >>>